11
چهار شنبه 3 دی 1399
شماره 8118
هوشمند
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
اگرچه بسیاری از عکاس‌ها دوست دارند دوربین‌های چاپ فوری قدیمی را مورد آزمایش قرار داده و تجربه عکاسی با آنها را کسب کنند و یا دوباره به‌دست بیاورند، اما این دوربین‌ها معمولا فاقد کنترل دستی هستند که برای عکسبرداری‌های جدی، امری بسیار ضروری به‌حساب می‌آید.
برخی منابع آگاه به خبرگزاری رویترز گفته‌اند که شرکت اپل با استفاده از فناوری اتومبیل‌های خودران و هدف قرار دادن سال2024قصد دارد که یک خودروی سواری تولید کند که می‌تواند شامل فناوری باتری خود این شرکت نیز باشد.

پیگرد قضاییِ قمارباز یا قمارساز؟

صاحبان سایت‌های قمار در نبود سامانه‌های رصد تخلفات در حال سوءاستفاده از خلاءهای سیستم‌های بانکداری الکترونیکی کشور برای پولشویی و خالی کردن جیب مردم هستند
بانکداری الکترونیک
به تازگی مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در توییتر خود اعلام کرد که اطلاعات ۷۰ هزار قمارباز فعال توسط سامانه هوشمند کشف جرایم مالی شبکه پرداخت شناسایی شده و به مرجع قضایی ارسال شد.
هیجان جهانی برای رصد مقارنه تاریخی

هیجان جهانی برای رصد مقارنه تاریخی

مقارنه زیبای سیاره‌های زحل و مشتری که برای نخستین‌بار در 800سال اخیر رخ داده است، علاقه‌مندان به نجوم در سراسر جهان را واداشت تا این لحظه دیدنی را از دست ندهند.
اینترنت؛ رتبه اول نارضایتی حوزه ICT
در گزارش عملکرد سال98 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، 55درصد شکایت‌های مردم مربوط به اینترنت بوده است
پس از آنکه گزارش عملکرد سال98 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر شد، آنچه بیش از همه توجه کارشناسان را جلب کرد، میزان نارضایتی مردم از کیفیت اینترنت بود.