06
سه شنبه 21 مرداد 1399
شماره 8010
هوشمند
122
122
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دانشجویان دانشگاه «هاروارد» اخیراً موفق به توسعه جلیقه‌ای برای افراد کم‌بینا شده‌اند که می‌تواند به آنها در حرکت کردن کمک کند.
پیش از آنکه شرکت مایکروسافت نسل بعدی کنسول‌های بازی‌اش یعنی «ایکس‌باکس سری ایکس» را معرفی کند، شایعاتی درخصوص وجود نسخه‌ای ارزان‌تر بدون داشتن دیسک‌ درایور با اسم کد Lockhart منتشر شده بود.
تنش‌ها و اختلاف‌ها بر سر قیمت بسته‌های اینترنت موبایل همچنان در حوزه‌های مختلف ادامه دارد. درحالی‌که روز یکشنبه و به‌دنبال نامه سازمان تنظیم مقررات نماد همراه اول در بورس معلق شده بود، روز گذشته به‌دنبال نامه طرف مقابل یعنی مدیرعامل همراه اول بازگشایی شد.
سلامت
انسان‌ها هرگز در ریشه‌کن کردن ویروس‌های کامل، موفق نبوده‌اند.

تغییرات مثبت جست‌وجوهای اینترنتی در عصر کرونا

بررسی جست‌وجوهای اینترنتی مردم جهان نشان می‌دهد به‌خاطر شیوع بیماری کووید-۱۹ تغییرات مثبتی در سبک زندگی کاربران به‌وجود آمده است
اینترنت
بیماری کووید-19 زندگی ما را آنگونه که شاهد هستیم تغییر داده است.
ضرر هنگفت اپل درصورت ممنوعیت وی چت

ضرر هنگفت اپل درصورت ممنوعیت وی چت

کارشناسان فناوری پیش‌بینی کرده‌اند ممنوعیت وی‌چت کاهش ۳۰درصدی فروش آیفون را به‌دنبال خواهد داشت
براساس یادداشت جدید تحقیقاتی یک تحلیلگر به نام مینگ-چی کیو، درصورتی که اپل ناگزیر به حذف اپلیکیشن وی چت از اپ استورها در سراسر جهان شود، محموله‌های سالانه آیفون در بدترین حالت به میزان 25 تا 30درصد کاهش می‌یابد.
دمپایی‌های دوستدار محیط‌زیست
دمپایی‌های دوستدار محیط‌زیست
پلیمرهای نفتی مورد استفاده در ساخت دمپایی‌های لاانگشتی از نظر دوام و راحتی فوق‌العاده مهم هستند، اما در عین حال به مشکل آلودگی پلاستیکی محیط‌زیست دامن می‌زنند، زیرا تجزیه آنها زمان زیادی به طول می‌انجامد.
PDF هوشمند
کوتاه هوشمند
شرکت خودروسازی هیوندای‌موتورز اعلام کرد که نام Ioniq مورد استفاده برای خودروهای برقی خود را به یک برند فرعی با همین نام تبدیل خواهد کرد.