06
دو شنبه 20 مرداد 1399
شماره 8009
هوشمند
122
122
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
استارتاپ آمریکایی «فورمنت» Formant، فناوری جدیدی را ابداع کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا سگ روباتیک شرکت «بوستون داینامیکس» را از راه دور و درحالی‌که در خانه نشسته‌اند، به آسانی کنترل کنند.
براساس یک مطالعه جدید، مردم اپلیکیشن‌های بیشتری را دانلود می‌کنند، اپلیکیشن‌های جدید را با سرعت بیشتری می‌پذیرند و زمان بیشتری را در اپلیکیشن‌ها سپری می‌کنند.
اینترنت
گران‌شدن ناگهانی بسته‌های اینترنت موبایل و حذف بسته‌های بلندمدت به پرونده‌ای عجیب تبدیل شده که هر روز پیامدهای تازه‌ای دارد.

جام زهر تیک‌تاک

شرکت‌های فناوری آمریکا با دستور ترامپ برای ممنوعیت اپلیکیشن مشهور چینی سردرگم باقی مانده‌اند
سرانجام دستورات دونالد ترامپ درخصوص اپلیکیشن تیک‌تاک صادر شد و او هرگونه دادوستد در این اپ را برای 45روز ممنوع اعلام کرد.
خیز ۱۵۰میلیون دلاری گیتس برای واکسن ۳‌دلاری

خیز ۱۵۰میلیون دلاری گیتس برای واکسن ۳‌دلاری

بنیانگذار مایکروسافت پیش‌بینی کرده که همه‌گیری کووید-۱۹ در کشورهای ثروتمند پایان سال۲۰۲۱ و در کشورهای در حال توسعه سال۲۰۲۲ است
بسیاری از مردم جهان منتظر شنیدن حرف‌ها و خبرهای خوش‌بینانه از «بیل گیتس» درباره پاندمی ویروس کرونا هستند، اما کمتر کسی به آنچه او ثروتش را صرف آن می‌کند، توجه می‌کند.
منقل استارتاپی
منقل استارتاپی
کباب‌پزها و منقل‌ها می‌توانند در ابعاد و اشکال مختلفی باشند، اما استارتاپ Nomad نمونه‌ای از کباب‌پزهای قابل‌حمل ارائه کرده که می‌تواند یک الگوی مناسب برای این کار باشد.
PDF هوشمند
کوتاه هوشمند
محققان «دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس» در مطالعات اخیرشان اعلام کرده‌اند که با استفاده از یک ساعت هوشمند که می‌تواند به‌وسیله حسگرهای خود مواد شیمیایی موجود در عرق را تجزیه و تحلیل کند،