06
سه شنبه 14 مرداد 1399
شماره 8005
هوشمند
122
122
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
استارتاپ فضایی «راکت لب» Rocket Lab در اوایل ‌ماه ژوئیه و زمانی که یکی از موتورهای موشک الکترون در مسیر خود به سمت مدار زمین از دست رفت، دچران بحرانی موقتی شد.
استارتاپ انگلیسی Planet Smart City روز گذشته خبر از همکاری با سازمان «یو ان - هبیت» UN-Habit که مسئول ارتقای شهرها و جوامع پایدار اجتماعی و محیط‌زیست است، داد.
دانش
«دوستانت را به‌خودت نزدیک نگه‌دار و دشمنان را نزدیک‌تر.»

ردپای اپراتور موبایل عراق در ترور سردار سلیمانی

یک شرکت تلفن همراه چه اطلاعات حساسی را می‌توانسته از گوشی یکی از همراهان ابومهدی المهندس در اختیار نیروهای آمریکایی قرار دهد؟
فناوری
۷‌ماه پس از ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده شهید سپاه قدس به همراه ابومهدی المهندس، معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به وسیله پهپاد نیروهای آمریکایی اکنون رازهای جدیدی در این رابطه فاش شده است.
مشخص شدن قیمت PS5 در ۱۶مرداد

مشخص شدن قیمت PS5 در ۱۶مرداد

انتظار برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای و طرفداران کنسول‌های پلی‌استیشن به‌زودی به پایان خواهد رسید و شرکت سونی آماده است تا مهم‌ترین نکته درباره کنسول جدیدش را در مراسمی خاص به اطلاع عموم مردم برساند.
افشای جزئیات تازه از آیفون۱۲
افشای جزئیات تازه از آیفون۱۲
طرح آیفون12 پرو در حالی فاش شده که لنز دوربین‌ها بزرگ‌تر است و از اسکنر LiDAR بهره می‌برد
اگرچه هر روز به تاریخ عرضه آیفون12 نزدیک می‌شویم، اما ممکن است این زمان تا ‌ماه اکتبر مهر و آبان به تعویق بیفتد. با این حال، اکنون جزئیات تازه‌ای از نسل جدید گوشی‌های شرکت اپل افشا شده است.
PDF هوشمند
کوتاه هوشمند
شرکت مایکروسافت اعلام کرد که مذاکرات خود را با شرکت چینی بایت‌دنس بر سر خرید اپلیکیشن تیک‌تاک ادامه می‌دهد.