16
شنبه 9 آذر 1398
شماره 7818
هوشمند
23023644
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تلویزیون اواخر قرن نوزدهم میلادی اختراع شد؛ زمانی که پاول نیپکو، یک دانش‌آموز آلمانی، نخستین سیستم الکترومکانیکی تلویزیونی را با توانایی انتقال یک تصویر ثابت اختراع کرد.
دانشمندان از مورچه‌های آتشین و عنکبوت غواص برای تولید یک فلز جدید الهام گرفته‌اند که در آینده می‌توان از این فلز برای ساخت کشتی‌هایی بهره گرفت که هرگز غرق نمی‌شوند.
پزشکان برای نخستین‌بار طی یک آزمایش جدید، انسان را در حالت به‌اصطلاح «معلق» قرار داده‌اند که هدف آن خریدن زمان بیشتر برای جراحان به‌منظور نجات بیمارانی است که به شکل جدی آسیب دیده‌اند.

کارخانه ابر خودروسازی

بوگاتی با تولید 500دستگاه شیرون در فضایی که بیشتر شبیه بیمارستان است تا یک کارخانه، جاه‌طلبی‌های خود را در حوزه ابرخودروها ادامه داده است
ابرخودرو چیست؟ این پرسش را از  متخصصان صنعت خودرو بپرسید تا هر کدام‌شان یک پاسخ متفاوت به آن بدهند. حالا یک نگاه به تصویر بوگاتی شیرون بیندازید تا دریابید که به‌حق شایسته دریافت چنین لقبی است.
PDF هوشمند
کوتاه هوشمند
گوشی‌های رده بالای بازار آن‌قدر گران شده‌اند که خیلی‌ها دیگر پول‌شان به خرید آنها نمی‌رسد. در مقابل در بازار حالا گوشی‌های میان رده به‌خاطر قیمت کمی معقول‌شان بیشتر مورد توجه هستند.