16
سه شنبه 5 آذر 1398
شماره 7815
هوشمند
23023644
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
زبان مهم‌ترین راه ارتباط بین انسان‌هاست. اگر می‌خواهیم با دیگران ارتباط برقرار کنیم باید با آنها سخن بگوییم و برای همین باید به زبانی تکلم کنیم که طرف مقابل نیز متوجه آن بشود.
با سری وارونه به دنیا آمد و اندامش به‌شدت تغییر شکل داده بود. پزشکان از مادرش خواسته بودند که مجوز مرگش را به متخصصان بدهد. با این حال، «کلودیو ویرا دو الیویرا» آنچنان سرنوشت را به مبارزه طلبید که حالا پس از رسیدن به 40سالگی، کتابی در مورد زندگی‌اش نوشته است.
لی فان، دانشجوی 21ساله پس از ارسال یک پیام کوتاه در ویبو که نرم‌افزاری چینی و شبیه توئیتر است، اقدام به‌خودکشی کرد. او در این پیام نوشته بود: «دیگه نمی‌تونم ادامه بدم.

هالیوود در مقابل علم

معرفی چند فیلم فضایی که در میان بهترین‌های دنیای سینما قرار گرفته‌انداما از نظر علمی اشتباه‌های ریز و درشت مختلفی داشته‌اند
صنعت فیلمسازی در دنیا و به‌ویژه هالیوود فیلم‌های بسیار زیادی را درخصوص فضا و چگونگی حضور انسان در سیارات دیگر ساخته‌اند.
PDF هوشمند
کوتاه هوشمند
زندگی آنلاین ما بیشتر در مرورگرها می‌گذرد. گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس، مایکروسافت اج، سافاری یا اپرا انتخاب‌هایی هستند که هر کسی براساس سلیقه خودش برای گشت و‌گذار در اینترنت انجام می‌دهد. در ایران گوگل کروم و فایرفاکس حسابی مشهور هستند.