16
دو شنبه 4 آذر 1398
شماره 7814
هوشمند
23023644
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
وقتی با مداد چیزی را می‌نویسید، اگر اشتباهی مرتکب شوید، می‌توانید خیلی راحت آن را پاک کنید. در بیشتر موارد حتی کوچک‌ترین اثری از نوشته قبلی روی کاغذ به هیچ عنوان باقی نمی‌ماند. اما در مورد قلم‌هایی که با جوهر می‌نویسند، شرایط کاملا فرق می‌کند.
لورا لوئیس و تیم تحقیقاتی‌اش شب‌ها را تا دیروقت در آزمایشگاه دانشگاه بوستون سپری می‌کردند. لوئیس تا حدود ساعت 3 بامداد آزمایش‌ها را انجام می‌داد و تا روز بعد به پایان می‌رساند.
سایبرتراک نام وانت برقی جدیدی است که تسلا به‌تازگی آن را معرفی کرده است. هرچند این وانت چندان برای استفاده روزمره خریدارانش مناسب نیست اما تسلا و مدیرعامل آن ایلان ماسک نخستین بار این دلاور تمام برقی را در یک رویداد پر زرق و برق در لس‌آنجلس به نمایش گذاشتند.

هنرمند آهنی به نام آی- دا

آی-دا که به‌عنوان نخستین روبات هنرمند جهان شناخته می‌شود به‌تازگی کارگاه ویژه خود را برگزار کرده است. اما این روبات چطور کار می‌کند؟
​​​​​​​اولین کارگاه با همکاری یک روبات هوشمند هنرمند و «سادی کلایتون» هنرمند انگلیسی به تازگی برگزار شده است. سری جدید کارگاه‌های آزاد که با عنوان «Tate Exchange» برگزار شد به بررسی تقاطع‌های قدرت، هنر و هویت در مسیر طراحی و اجرای هنر پرداخت.
PDF هوشمند
کوتاه هوشمند
گوشی‌های هوشمند این روزها دیگر همه جا همراه ما هستند و به همین‌خاطر در هر زمینه‌ای که فکرش را کنید اپلیکیشن‌های مختلفی ساخته شده. آشپزی هم یکی از کارهای مهم زندگی ماست و خیلی‌ها از آن لذت می‌برند.