16
سه شنبه 9 مهر 1398
شماره 7773
هوشمند
23023644
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دنیای زیر آب، دنیایی جذاب با زیبایی‌هایی خارق‌العاده است. بشر به‌وسیله دستگاه‌ها و وسایل مختلف توانست خود را به زیر آب برساند، اما اینکه بتوانیم برای مدت زیادی زیر آب باشیم و از طبیعت وصف‌ناپذیر آن بهره ببریم تا پیش از اختراع اسکوبا یا همان آبشش مصنوعی، امکان‌ناپذیر بود.
به خاطر مقررات جدید اینستاگرام این روزها ممکن است در ایران دسترسی خیلی‌ها از سوی این شبکه اجتماعی به‌صورت خودکار محدود شده باشد.
«الون ماسک»، مدیرعامل شرکت تسلا آوریل گذشته قول داده بود که این شرکت به‌زودی قادر خواهد بود به‌خودروهای الکتریکی خود، قدرتی بدهد که بیش از یک میلیون مایل مسافت را بدون نیاز به تعویض باتری بپیمایند که البته این یعنی کل عمر خودرو. این ادعا کمی اغراق‌آمیز به‌نظر می‌رسید.

ایران استارتاپی سیلیکون‌ولی خاورمیانه

گفت و گو با پرویز کرمی، دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری درباره وضعیت اکوسیستم استارتاپی کشور
استارتاپ‌ها این روزها دیگر در کشور برخلاف سال‌های قبل یک حقیقت پذیرفته‌شده هستند. کسب‌و‌کارهای نوپا آن‌قدر جدی شده‌اند که شخص رئیس‌جمهور پای صحبت‌ها و حرف‌های آن از تجربیات‌شان می‌نشیند.
PDF هوشمند
کوتاه هوشمند
والگرینز که یک داروخانه زنجیره‌ای است، برنامه‌ جدیدی را به‌همراه شرکت وینگ طرح‌ریزی کرده تا براساس آن به‌شکلی جالب به مشتریان خود خدمات‌رسانی کند.