61
دو شنبه 17 تیر 1398
شماره 7704
کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

راه صعب‌العبور «گرگان» تا تکمیل امکانات گردشگری

رئیس اداره میراث فرهنگی نیکشهر: منطقه گردشگری گرگان در نیکشهر علاوه بر نداشتن جاده مناسب و آسفالته هیچ‌گونه ارتباط تلفنی نیز ندارد
گردشگری
«گرگان» منطقه‌ای خوش آب و هوا در حدود ۵۶۰ کیلومتری زاهدان، مرکز سیستان و بلوچستان، واقع شده و این هم‌نامی با گرگان شمال ایران به نوعی به سبب جذابیت و زیبایی آن است.
اخبار ویژه
معاون توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: شهرستان سیریک در آینده‌ای نزدیک به دروازه صادرات غیرنفتی با کشورهای همسایه تبدیل می‌شود.
مدیر کل استاندارد استان کرمان گفت: محصولات و خط تولید 3 واحد تولیدی این استان در 3 ماهه نخست سال جاری به علت مغایرت با استاندارد‌های ملی توقیف و پلمب شده است.
استاندار کرمان گفت: با توجه به شناسایی ۱۲۴ پروژه قابل واگذاری در استان کرمان طی سال جاری، مقرر شده است پیرامون پروژه‌هایی که محل اختلاف هستند، کارگروه ویژه‌ای تشکیل و موضوع بررسی شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: بیش از 5 هزار هکتار بافت فرسوده در قالب 2700 محله در استان کرمان وجود دارد که باید احیا شوند.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمان گفت: طی 3 ماهه اخیر حدود ۱۰ هزار و ۴۱۱ متر‌ مربع به فضای سبز شهر کرمان افزوده شده است.
فرماندار شهرستان دلگان گفت: پس از سقوط دکل مخابراتی شهرک الزهرا س در سال جاری که به اختلال در ارتباطات روستاهای چاهشور و مناطق همجوار منجر شد
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان از استعفای 3 فرماندار استان کرمان به دلیل حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد
سفیر هندوستان در ایران با تاکید بر این‌که به تعهداتمان در بندر چابهار عمل می‌کنیم از افزایش ۳۰ درصدی تجارت بین ایران و هندوستان در یک سال گذشته خبر داد.

زیرساخت‌های محدود چابهار در رقابت با گوادر

یک کارشناس: چابهار و سواحل مکران باید با تکمیل به‌موقع زیرساخت‌های پس‌کرانه‌ای ریلی و جاده‌ای سطح خدمات‌رسانی خود را به گوادر برسانند
گزارش
وزارت نفت اعلام کرده است پایانه‌های نفتی بندر جاسک با ظرفیت صادرات 2 میلیون بشکه در روز تا پایان سال آینده به‎بهره‌برداری می‌رسد.
سرعت‌گیر بانک‌ها پیش پای تولید

سرعت‌گیر بانک‌ها پیش پای تولید

رئیس سازمان صنعت و معدن: سال گذشته بانک‌ها به واحدهای تولیدی تسهیلاتی با سود ۲۵ درصد پرداخت کردند که به فعالان واحدهای تولیدی کمکی نکرد
با توجه به تأکیدی که بر رونق تولید در شرایط فعلی می‌شود، باید برای افزایش سرمایه در گردش واحدهای تولیدی از سوی بانک‌های عامل، وام‌هایی به صاحبان صنایع اعطا شود.
دود قلیان در چشم ساحل‌نشینان  بندرعباس

دود قلیان در چشم ساحل‌نشینان  بندرعباس

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی در امور بانوان: تا زمانی که سواحل بندرعباس خالی از قلیان نشود حضور زنان باردار در ساحل خطرناک است
بندرعباس به عنوان مرکز استان هرمزگان با برخورداری بیش از ۲۰ تا ۲۵ کیلومتر نوار ساحلی یکی از ساحلی‌ترین شهرهای ایران است که در تمام فصول سال میزبان خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی است.
تکمیل فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان اعتبار گرفت
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: امسال ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فضاهای نیمه‌تمام، تخریب و بازسازی واحدهای آموزشی در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است.

طوفان سیستان ۲۱۵ نفر را  روانه بیمارستان کرد

محیط زیست
مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱۵ نفر از مردم منطقه سیستان به دلیل عوارض تنفسی، چشمی و قلبی ناشی از طوفان گرد و خاک راهی مراکز درمانی شدند.

فعالیت 15 مرکز اورژانس اجتماعی در سیستان و بلوچستان

جامعه
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۱۵ مرکز اورژانس اجتماعی در استان به شهروندان به‌ویژه جامعه هدف خدمات ارائه می‌دهند.
PDF دوشنبه 17 تیر 1398
کوتاه کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان
آغاز فصل تابستان و شروع ثبت‌نام در مدارس، اغلب خانواده‌ها را درگیر موضوعاتی نظیر شهریه‌های نامتعارف در برخی مناطق آموزش و پرورش کرده است.
استاندار خواستار تولید آثار سینمایی و تلویزیونی بیشتری با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری و توانمندی‌های استان هرمزگان شد.
معاون مدیر کل و رئیس اداره دام‌پزشکی چابهار گفت: روزانه به طور میانگین حدود ۱۰۰ دستگاه تریلی، ذرت تراریخته دامی را از بندر چابهار به نقاط مختلف کشور حمل می‌کنند
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از کاهش صددرصدی سوانح دریایی شناورهای سنتی طی بهار امسال در سیستان و بلوچستان خبر داد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفسنجان از اطفای حریق مراتع کمرسفید محمدآباد راویز توسط ماموران پاسگاه ویژه حفاظت منابع طبیعی شهرستان رفسنجان خبر داد.