61
دو شنبه 20 خرداد 1398
شماره 7681
کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قاچاق سوخت باز هم قربانی گرفت

قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور بم - ایرانشهر ۲ کشته بر جای گذاشت.
اخبار ویژه
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور اخطاریه جوی شماره 7 این اداره کل گفت: با تشدید شدت وزش بادهای 120 روزه انتظار می‌رود سرعت وزش باد در شمال استان گاهی به بیش از 90 کیلومتر بر ساعت برسد.
معاون سیاسی‌اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به زودی صادرات و واردات در مرز ریمدان چابهار ساماندهی و اداره‌های مرتبط مستقر می‌شوند و بازارچه مرزی آن فعال خواهد شد.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان از توسعه کشت گیاهان دارویی در این استان خبر داد.
تیم شهرستان کرمان عنوان قهرمانی مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی نونهالان این استان به میزبانی بم را تصاحب کرد.
معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس از آغاز فرآیند برداشت اطلاعات اماکن شهر جهت ساخت و نصب پلاک‌های کد پستی خبر داد.
یسرا دلشب، منیره و مریم خدمتی از توابع روستای کموبازار، بخش پلان شهرستان چابهار، قربانیان تازه‌ هوتگ‌ها در بلوچستان هستند.

تسهیلات  ویژه برای  سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

۳۵ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان وام بلاعوض و تسهیلات بانکی برای ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی مردم سیل‌زده این استان در نظر گرفته شده است
مسکن
مدیر کل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: ۳۵ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان وام بلاعوض و تسهیلات بانکی برای ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی مردم سیل‌زده این استان در نظر گرفته شده است.
شورای اسلامی شهر کرمان  با  ترکیب تازه

شورای اسلامی شهر کرمان  با  ترکیب تازه

با استعفای دو عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرمان گمانه‌زنی‌ها درباره پذیرش یا عدم پذیرش دو عضو علی‌البدل شورا به اوج خود رسیده است
با استعفای دو عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرمان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گمانه‌زنی‌ها درباره پذیرش یا عدم پذیرش دو عضو علی‌البدل شورا به اوج خود رسیده که می‌تواند دوران جدیدی را در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان ایجاد کند.

کانون‌های پنج گانه گرد و غبار در هرمزگان

مدیر کل حفاظت محیط ‌زیست هرمزگان گفت: 5 کانون مهم و ۲۸ نقطه بحرانی گرد و غبار در استان شناسایی شده که ۳۱۸ هزار هکتار از اراضی استان را در بر می‌گیرد.
صنایع دستی هرمزگان در یک قدمی جهانی شدن
صنایع دستی هرمزگان در یک قدمی جهانی شدن
مدیر کل گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان: تا پایان سال ۹۸ هرمزگان بین ۳  استان برتر کشور در حوزه صنایع دستی قرار خواهد گرفت
صنایع دستی در هر خطه از این مرز و بوم نشان‌دهنده آداب، رسوم و فرهنگ مردم آن منطقه است.
توقف فعالیت معدن گنبد نمکی بستک
معاون فنی حفاظت محیط زیست هرمزگان با بیان این‌که در حال حاضر فعالیت معدن گنبد نمکی بستک نیز متوقف ‌شده است، گفت: در هفته جاری بازدید از گنبدهای نمکی بستک نیز صورت خواهد گرفت و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

هوشمندسازی چهارراه طهماسب‌آباد  در کرمان

شهری
استاندار کرمان گفت: بر اساس مصوبه شورای راهبری توسعه مدیریت استان، چهارراه طهماسب‌آباد سمیه تا ۲ ماه آینده هوشمندسازی می‌شود.

دستور تحویل کاغذ به رسانه‌های کرمان صادر شد

رسانه
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های شمال استان و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، دستور تحویل کاغذ تحریر تخصیص‌یافته به رسانه‌های کرمان را صادر کرد.

وقوع ۲ فقره تصادف در شهر کرمان

حادثه
مدیر عامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان با اشاره به وقوع 2 فقره تصادف در شهر کرمان گفت: در این حوادث 7 نفر از سرنشینان خودروهای حادثه‌دیده از میان آهن‌پاره‌ها نجات یافتند.

کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب

قاچاق
فرمانده انتظامی میناب گفت: ماموران انتظامی این شهرستان برای اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق گازوئیل انباشت‌شده توسط قاچاقچیان را کشف کردند.
PDF دوشنبه 20 خرداد 1398
کوتاه کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان
در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان پاراتیروکمان ۲۰۱۹ هلند، تیم کامپوند ایران که از سینا منشازاده، کماندار کرمانی در ترکیب خود سود می‌برد، قهرمان جهان شد.
رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان گفت: یکی از عوامل اصلی به شهادت رساندن شهید مدافع وطن «محمدرضا خاوش‌زاده» از پرسنل ناجا و همچنین شهید والامقام «کرامت جهش» از نیروهای بسیجی این منطقه، خود را به دستگاه قضا تسلیم کرد.
ساخت مجتمع چندمنظوره رفسنجان به دلایل مختلف نیمه‌کاره مانده است. قرار است مجتمع‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی واگذار شوند که ساخت این مجتمع نیز شامل این موضوع می‌شود.
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان گفت: بنادر صیادی رمچاه، سلخ و باسعیدو در جزیره قشم به دلیل جاذبه‌های دیدنی، به زیرساخت‌های گردشگری، ورزشی مجهز و چندمنظوره می‌شود.