58
سه شنبه 2 مهر 1398
شماره 7767
خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی و جنوبی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برنج در خراسان شمالی گران شد

بازار
حضور و فعالیت دلالان در بازار برنج سبب افزایش قیمت این محصول در خراسان شمالی شده‌ است.
اخبار ویژه
مالکانی که به صورت داوطلبانه طرح بازچرخانی آب را در ملک خود اجرا کنند، ۵۰ میلیون ریال تشویقی دریافت می‌کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 3/6 میلیون دلار سرمایه خارجی در استان جذب شده است.
عابران پیاده معمولا در صدر آمار قربانیان سوانح رانندگی در ایران هستند. جولان خودرو در خیابان‌های شهرها به حدی رسیده که عرصه را برای تردد عابران تنگ و به حریم اشخاص تجاوز کرده است، اما همچنان به این موضوع توجه چندانی نمی‌شود.
شمار گردشگران شهرستان داورزن در ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت.
پاییز از راه رسیده است و نگرانی‌ها از باقی ماندن برخی خرابی‌ها و مشکلات در مناطق خسارت‌دیده از سیل بهار امسال دوچندان شده است.
فرمانده انتظامی فیروزه گفت: بر اثر درگیری مسلحانه با یک قبضه تفنگ ساچمه‌ای در روستای معدن این شهرستان استان خراسان رضوی یک نفر مصدوم شد.
استاندار خراسان رضوی گفت: توجه به حاشیه شهر مشهد یکی از طرح‌های ملی کشور و مورد تاکید مقامات عالی نظام است.

سیمای شهری مشهد ضابطه‌مند می‌شود

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد: برای سامان یافتن سیما و منظر ساختمان‌های احداث شده بسته‌های تشویقی در حال تدوین است
معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: دستورالعمل سیما و منظر شهری برای ساختمان‌های بلندمرتبه گروه د در پروانه‌های ساخت‌و‌ساز قرار گرفت تا سیمای این کلان‌شهر ضابطه‌مند شود.
معرفی 1129 پروژه سرمایه‌گذاری  در خراسان رضوی به بخش خصوصی

معرفی 1129 پروژه سرمایه‌گذاری  در خراسان رضوی به بخش خصوصی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: به‌جز پروژه‌های انتقال آب از دریای عمان، 1129  پروژه سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در این استان به بخش خصوصی معرفی شده‌اند.
عمل قلب «تاوی» در مشهد

عمل قلب «تاوی» در مشهد

جراحی قلب تاوی برای بیماران بالای 60 سال که دارای مشکلات ریوی و مغزی هستند و خطر عمل قلب باز برای آنان بیشتر است، انجام می‌گیرد
«تاوی» یک جراحی پیشرفته قلب است که در آن نیازی به باز کردن قفسه سینه نیست و دریچه آئورت از راه شریان کشاله ران با ابزار خاص وارد قلب بیمار می‌شود.
PDF سه‌شنبه 2 مهر 1398
کوتاه خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی و جنوبی
مدیر گروه ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد و نویسنده کتاب «تاریخ بدن در ادبیات» در نشست نقد و بررسی این کتاب که در خردسرای فردوسی در مشهد برگزار شد، به معرفی این کتاب براساس 3 گزاره تشکیل‌دهنده آن پرداخت.
رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان‌ جنوبی گفت: ۷۲ دانش‌آموز مبتلا به اعتیاد با اجرای طرح نماد شناسایی و درمان شدند.
فرماندار بینالود گفت: فاضلاب و رواناب‌های منازل ۲۰ روستا در بالادست رودخانه‌های این شهرستان به صورت مستقیم و یا از طریق خاک نفوذ‌پذیر منطقه به منابع آبی و رودخانه‌های بینالود وارد می‌شود.
مجموعه داستان جدیدی با عنوان «پری خورجنّی» شامل داستان‌های منتخب دوره چهارم جایزه داستان کوتاه سیمرغ برای چاپ و انتشار به نشر داستان سپرده شده است.