58
سه شنبه 26 شهریور 1398
شماره 7761
خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی و جنوبی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اقدام ملی برای بهبود بازار مسکن

یادداشت
طرح اقدام ملی تولید مسکن از سوی دولت یازدهم برای تامین مسکن متقاضیان تقریبا کم درآمد و مقابله با گرانی بازار مسکن به تازگی به اجرا درآمده است.
اخبار ویژه
سطح کنونی کشت گلخانه‌ای در خراسان شمالی ۵۰ هکتار است و مسئولان بخش کشاورزی استان برای ایجاد ۱۵۰ هکتار گلخانه دیگر تا پایان امسال برنامه‌ریزی کرده‌اند.
چنار ۳۰۰ ساله روستای «زو ارم» شهرستان شیروان، به عنوان تنومندترین درخت این منطقه هدف گردشگری، به علت بی‌توجهی و بتن‌ریزی محوطه پیرامون، در آستانه خشکیدن قرار گرفته است.
سینماگران مشهد معتقدند مشکل اصلی فیلمسازی در این شهر با همه ظرفیت‌های بالقوه آن، پایتخت و جذابیت‌های حمایتی و تجهیزاتی آن است؛ اگر بخشی از این جذابیت‌ها در مشهد وجود داشت، هنر سینما در این شهر به اوج می‌رسید.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از ارتقای پوشش تحصیلی ۹۸ درصدی مقطع ابتدایی در استان خبر داد.
فرمانده سپاه انصارالرضا ع خراسان جنوبی گفت: تابستان امسال ۲۰۳ گروه جهادی بسیج سازندگی به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام شدند.
۲۰ درصد از کل حجم کسری مخازن آب در سطح کشور معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب متعلق به استان خراسان رضوی است.
سرپرست سازمان اجتماعی 0 فرهنگی شهرداری مشهد از اجرای کلان پروژه آموزش فرهنگ شهروندی در ترویج رعایت حق تقدم عابر پیاده در مشهد خبر داد.

خانه غرشمار‌های خراسان در خطر تخریب

مسئولان شهرداری سبزوار معتقدند بازسازی کوی گلستان این شهر معطل اقدام میراث فرهنگی است
گزارش
کوی گلستان سبزوار محله‌ای در مرکز شهر با سکونت حدود 3 هزار نفر از اقوام «غرشمار» کولی‌های خراسان است که به دلیل وجود خانه‌های فرسوده و نبود برخی از امکانات شهری به محله‌ای محروم تبدیل شده است.
۱۲۸ واحد تولیدی راکد در خراسان رضوی احیا شدند

۱۲۸ واحد تولیدی راکد در خراسان رضوی احیا شدند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: در عمل به یکی از اولویت‌های بیست‌گانه ابلاغی وزارت کشور به این استان مبنی بر ساماندهی واحدهای تولیدی، ۱۲۸ واحد تولیدی راکد در این استان احیا و مشکل ۱۰۴ واحد تملیکی رفع شد و ظرفیت تولید ۱۴۳ واحد افزایش یافت.
مداد گرانی بر دفتر مهر

مداد گرانی بر دفتر مهر

چند روز بیشتر به شروع مدارس باقی نمانده و هنوز نمایشگاه فروش نوشت‌افزار و دفاتر با نرخ تعاونی در خراسان ‌جنوبی برگزار نشده است
شهریورماه و روزهای منتهی به مهر بین دانش‌آموزان شور عجیبی برای خرید نوشت‌افزار وجود دارد.

آخرین تمهیدات ساخت پارکینگ در اطراف حرم منور رضوی

معاون شهردار مشهد مقدس آخرین تمهیدات ساخت پارکینگ و جای پارک در اطراف حرم منور رضوی را تشریح کرد.
PDF سه‌شنبه 26 شهریور 1398
کوتاه خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی و جنوبی
۱۳۷ فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری جدید در خراسان رضوی شناسایی و به منظور جذب سرمایه‌گذاران معرفی شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرایان از نهال‌کاری و آبیاری سنواتی 275 هکتار از کانون بحران فرسایش بادی سه‌قلعه خبر داد.
«محمد علی واقعی»، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این‌که ۷۲ آموزشگاه دونوبته در خراسان جنوبی وجود دارد و نیازمند ساخت بیش از ۴۲۰کلاس درس هستیم، گفت: سال تحصیلی جدید با ۱۸۰ هزار دانش‌آموز آغاز می‌شود.
دانش‌آموز اهل شهرستان تربت حیدریه پس از موفقیت در رقابت‌های کشوری به مسابقات جهانی ۲۰۱۹ محاسبات ذهنی ریاضی راه پیدا کرد.