12
دو شنبه 25 آذر 1398
شماره 7832
ادب‌وهنر
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

راهنمای تجسمی

راهنمای تجسمی
ویژه
​​​​​​​مسعود جعفری جوزانی، کارگردان سینما در پی انصراف سازندگان «تیغ و ترمه» از اکران این اثر سینمایی، برای کیومرث پوراحمد کارگردان فیلم، نامه نوشت.
قصه
روزگاری دلمان خوش بود برای قصه‌هایی که گفته می‌شد؛ قصه‌هایی که خودمان را جای شخصیت‌هایش می‌گذاشتیم و به آن جان می‌دادیم. می‌رفتیم به سرزمین رؤیاها و برمی‌گشتیم؛ صدای مادربزرگ وقتی قصه شنل‌قرمزی و دختر کبریت‌فروش را تعریف می‌کرد یا پدربزرگ که از امیر ارسلان نامدار می‌گفت و گاهی قصه‌های شاهنامه را به زبان ساده تعریف می‌کرد.

انفجار گیشه نوروز با دینامیت و ارتش‌سری

پیگیری‌های همشهری از تغییرات مفصل در معادلات اکران فصل طلایی سال 99 حکایت دارد
سینما
سالی که با آشوب و برفش هنوز یک زمستان از تقویم طلبکار است برای سینما چندان آفتابی نبود. جز همان معدود فیلم‌های رتبه بالای جدول، فروش سایر فیلم‌ها عملا نشان شکست بر پیشانی داشت و حالا همه فکر و ذکر اهالی سینما از مدیران دولتی تا پخش و تهیه‌کننده‌ها این است که ققنوس سینما دوباره از خاکستر گیشه برخیزد. زمان مناسب برای بهار تنظیم‌شده و راه‌حل اصلی توجه به فیلم‌ها و فیلمسازانی است که فروش گیشه‌شان تضمینی است.
بدرود آنا کارینا

بدرود آنا کارینا

آنا کارینا، یکی از اسطوره‌های موج نوی سینمای فرانسه در ‌79سالگی به‌دلیل ابتلا به سرطان درگذشت.
عکس‌های مستند از داوری سینما حقیقت
عکس‌های مستند از داوری سینما حقیقت
​​​​​​​مراسم اختتامیه‌ سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینما- حقیقت، راس ساعت 18عصر امروز دوشنبه 25آذرماه 98 در تالار وحدت برگزار می‌شود تا برگزیدگان این رویداد معرفی شوند.