12
چهار شنبه 10 مهر 1398
شماره 7774
ادب‌وهنر
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شکایت مدیر دولتی از پخش بدون اجازه فیلم

درحالی‌که منوچهر هادی 3روز گذشته به انتشار نسخه غیرقانونی «رحمان 1400» در فضای مجازی واکنش نشان داده و عنوان کرده بود که مدیران ارشاد تا این لحظه پاسخگو نبوده‌اند، ولی هنگام توقیف فیلم همگی بسیج شدند و یک روزه فیلم را از روی پرده پایین کشیدند، حالا معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی درباره پخش غیرقانونی رحمان ۱۴۰۰ عنوان کرد که از عامل پخش فیلم در فضای مجازی شکایت می‌کنیم! اخیرا رحمان 1400 به‌صورت قاچاق و بدون اصلاحات در فضای مجازی منتشر شده است.
ویژه
«احسان عبدی‌پور» چهارمین فیلم بلند سینمایی خود را با نام «موسی» با بازی حمید فرخ‌نژاد در بوشهر جلوی دوربین می‌برد.
فیلم‌های روی پرده یکی‌یکی مثل برگ‌های خزان در معبر بی‌عابر سقوط می‌کنند و این وسط چیزی نمانده جز حسرت و ناامیدی برای صنعتی که همراه با اوضاع و احوال اقتصادی بد این روزها، هر‌لحظه پریشان‌احوال‌تر می‌شود.
دوسالانه مجسمه‌‌سازی تهران و تغییر رویکرد در انتخاب و ساخت آثار

فرایند به‌جای محصول

تجسمی
برگزاری دوسالانه‌ها و جشنواره‌ها و سمپوزیوم‌های گوناگون در حوزه مجسمه‌سازی سبب مشابهت و نزدیکی بسیاری از این برنامه‌ها شده است؛ آنقدر که گاه تمایز میان دوسالانه‌ها مشخص نیست.
ترانه علیدوستی با «اورکا» به سینما می‌آید

ترانه علیدوستی با «اورکا» به سینما می‌آید

ترانه علیدوستی، پس از 3سال با بازی در فیلم سینمایی «اورکا» به کارگردانی سحر مصیبی، نخستین تجربه ساخت فیلم بلند این کارگردان، به سینما بازمی‌گردد.
تارانتینو درباره کهنه سرباز خسته از هالیوود کتاب می‌نویسد
تارانتینو درباره کهنه سرباز خسته از هالیوود کتاب می‌نویسد
کوئینتین تارانتینو در گفت‌وگویی با مارتین اسکورسیزی فاش کرد که در حال نگارش کتابی درباره یک کهنه‌سرباز جنگ جهانی دوم است و از دیدن فیلم‌های هالیوودی خسته شده است.
PDF ادب‌وهنر
کوتاه ادب‌وهنر
فهرست نامزدهای نهایی جایزه ادبی ‌گیلر درحالی اعلام شد که نام مارگارت آتوود‌ یکی از بزرگ‌ترین شانس‌های جایزه امسال در این فهرست دیده نمی‌شود.
نمایش خاطرات فیات تابستان۵۹