6
شنبه 22 تیر 1398
شماره 7708
ادب‌وهنر
23023622
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تماشاگرانی که در ساعات پایانی شب چهارشنبه گذشته در سالن‌های انتظار و نمایش پردیس سینمایی باغ‌کتاب در حال تماشای فیلم یا منتظر شروع سانس بعدی بودند، با قطع برق مجبور شدند از در پارکینگ مجموعه از ساختمان تاریک و گرم باغ‌کتاب خارج شوند.
یکی از استودیوهای متعلق به کمپانی برادران وارنر در آتش سوخت.
گزارش روز
بعد از اتفاقاتی که در محوطه باز تئاترشهر افتاد و با توجه به اتفاقات هر روزه‌ای که در این سال‌ها در بوستان دانشجو و ضلع شرقی این مجموعه رخ می‌داد، بالاخره پلیس پیشگیری تهران دست به‌کار شد و به پاکسازی پارک دانشجو و محوطه تئاترشهر پرداخت.

لاک‌پشت پرنده؛پرواز شماره 29

همزمان با انتشار فهرست تازه لاک‌پشت پرنده، کارشناسان از وضعیت کتاب‌های کودکان و نوجوانان می‌گویند
کتاب
انتخاب کتاب‌های مناسب برای کودکان همواره یکی از دغدغه‌های اصلی پدران و مادران بوده است؛ کتاب‌هایی که مناسب با ذائقه و ذهنیت کودکان ایرانی باشد و جهان تازه‌ای پیش روی آنها بگشاید.
ناهماهنگی‌‌ در برگزاری مراسم‌های مختلف در ایران اتفاق جدیدی نیست و اگر این پیش‌فرض را به نوزدهمین جشن حافظ هم تعمیم بدهیم، تأخیر رنج‌آور در آغاز مراسم، میزبانی بسیار ضعیف از مهمانانی که خیلی‌شان برای حضور در جشن بلیت‌های گران‌قیمتی هم خریده‌ بودند و البته کارگردانی فوق‌العاده شلخته مراسم بیش از سایر مشکلات در ذهن می‌ماند.
PDF ادب‌وهنر
کوتاه ادب‌وهنر
پیش‌تولید فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده در حالی آغاز شده که مجیدی برای بازیگر نقش اصلی خود، فراخوان منتشر کرده است.
از 23تیرماه نمایش «بانو» از برگزیدگان نخستین جشنواره سراسری تئاتر بانو در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.