6
یکشنبه 16 تیر 1398
شماره 7703
ادب‌وهنر
23023622
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
پس از ایجاد تغییراتی در قوانین کمیته اسکار سینمای فرانسه، «رومن پولانسکی» نیز این فرصت را خواهد داشت تا با فیلم جدیدش نماینده سینمای فرانسه در اسکار خارجی ۲۰۲۰ باشد.
زمانی در تعریف شبکه‌ها، شبکه دوم سیما هویت کودک و نوجوان به‌خود گرفت و شبکه2 را به نام شبکه کودک شناختند؛ شبکه‌ای که حالا هویت خانواده را به‌خود گرفته است.
هیأت مدیره‌ انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند با این رویکرد که محمد تهامی‌نژاد و ابراهیم مختاری از پیشروان و بنیانگذاران انجمن بودند و اکنون استوار ماندنِ پایگاهی به نام انجمن، وامدار تلاش‌های این دو پیشکسوت بوده، تصمیم گرفتند نخستین دوره برگزاری آیین شب کارگردانان را با نکوداشت این دو نفر برگزار کند.
هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر از دومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی مفاخر معاصر ایران واقع در عمارت عین‌الدوله بازدید کردند.

آتش رکود بر دامن حراج تهران

یازدهمین حراج آثار هنری تهران، کم‌رونق‌تر از دوره‌های گذشته برگزار شد و بسیاری از آثار با حداقل قیمت برآورد شده به فروش رسیدند
گزارش
42میلیارد و 204میلیون تومان به‌عنوان رقم کل فروش حراج تهران عدد چشمگیری است؛ اگر بر تورم یک‌سال گذشته و نوسانات قیمت دلار چشم ببندیم و ارزش ریالی اثر را معیار و مبنا قرار دهیم.