8
چهار شنبه 17 مرداد 1397
شماره 7451
ادب‌وهنر
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
«سورپرایز شدم، با توجه به شرایط اقتصادی واقعا امید چندانی نداشتم، اما این شهر بسیار عجیب است و ما فروش خیلی خوبی داشتیم که خود ما را متعجب و خوشحال کرد.
آیین سپاس محمد بهرامی از پیشگامان نقاشی وگرافیک به پاس یک عمر فعالیت هنری به همراه افتتاح نمایشگاهی از آثار استاد، پنجشنبه 18 مرداد ساعت 18  در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
7 شخصیت اصلی در یک متن، نمایشنامه‌ای  را به قلم  استیفن ادلی گرجیس شکل داده‌اند که توانسته جایزه بخش نمایشنامه پولیتزر را از آن  او کند.
فیلم «ماموریت غیرممکن: فال اوت» براساس آخرین اخبار، در خارج از آمریکای شمالی 205میلیون دلار فروش کرده و بر همین اساس در صدر فهرست فیلم‌های پرفروش سال 2018 قرار گرفته است.

تله‌تئاترها در تله بی‌پولی

بودجه نیست؛ تولید تئاتر تلویزیونی از دستور کار شبکه4 خارج شد
خبرنگار
2 باجناق در یک محله زندگی می‌کنند و گهگاه با هم رفت‌وآمد دارند و مهمانی‌های خانوادگی ساده‌ای برگزار می‌کنند؛ اما پس از مدتی با چشم‌ و هم‌چشمی، روش خود را تغییر می‌‌دهند و مهمانی‌های مجلل‌تری برگزار می‌کنند تا آنجا که کم‌کم مجبور می‌شوند برای تهیه سوروسات مهمانی، وسایل منزلشان را هم بفروشند یا پول قرض کنند.
PDF ادب‌وهنر
کوتاه ادب‌وهنر
آن حکیم غیب، آن صاحب مقام/  مشروطیت ایران و رمان فارسی/  رونمایی از مجموعه داستان هفت گنبد/   نقد و بررسی رمان برج سکوت/  دیدار و گفت‌و‌گو با دکتر سپیده حبیب/  نقد و بررسی مجموعه داستان سایه‌های مخروطی/