12
دو شنبه 31 اردیبهشت 1397
شماره 7389
ادب‌وهنر
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

«نخل طلا» به دله‌‌دزدها رسید

جشنواره
هفتاد‌و‌یکمین جشنواره فیلم کن شنبه‌شب با معرفی فیلم ژاپنی «دله‌دزدها» به کارگردانی «هیروکازو کوره-ادا» به‌عنوان برنده جایزه نخل طلایی به‌کار خود پایان داد.
ویژه
چقدر این درخت‌ها تب شکوفه دارند یحیی!
نشست دیدار و گفت‌و‌گو با حسین‌سناپور برگزار می‌شود. این نشست از سلسله نشست‌های «یک‌ شب، یک نویسنده» در مؤسسه فرهنگی هنری هفت‌اقلیم برگزار می‌شود.
کیومرث مرادی نمایشنامه «دیر راهبان» به نویسندگی فرایرا دوکاسترو و بازخوانی محمد چرمشیر و فرهاد مهندس‌پور را خرداد و تیر سال‌جاری در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر کارگردانی می‌کند
ماجرای فلسطین همواره برای جامعه ایران یک مسئله جدی بوده است.

یوسف آباد موزه ایران خانم

سنگ تمام شورای شهر برای خانم نقاش
تجسمی
بالاخره خبرهای منتشر شده درباره قطعه زمین جنب پارک پرستو مابین خیابان 65و 67یوسف آباد به تیتر امیدواری سنجاق شدند. حدود دو سال از موضوع همکاری شهرداری تهران برای اهدای زمین به موزه ایران درودی می‌گذرد اما در این مدت مشکلات بسیاری سر راه این همکاری قد علم کرد.
نمایشگاه
«حضور چندین مؤسسه بزرگ قرآنی در کشور نشان می‌دهد که جریان مردمی قرآن‌گرایی یک جریان قابل توجه و عمومی است، این جریان مشهود و غیرقابل انکار است».
PDF ادب‌وهنر
کوتاه ادب‌وهنر
هنوز شمارش نهایی فروش گیشه سینماها در هفته جاری تمام نشده است، اما تخمین‌های نهایی می‌گویند فیلم «ددپول ۲»‌ با نقش‌آفرینی رایان رینولدز توانسته در این آخر هفته در آمریکای شمالی با نمایش در ۴۳۴۹ سینما رتبه اول را از «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» بگیرد