57
چهار شنبه 30 مرداد 1398
شماره 7740
سمنان، قم، مرکزی
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

طرح‌های توسعه‌ای لاسجرد؛ چشم‌انتظار بودجه

توسعه
در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان، ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد توسعه شهرستان میامی، تشریح نظام‌نامه ستاد توسعه شهرستان‌های منتخب شهرستان میامی موضوع ۳۱ شهرستان منتخب کمتر توسعه‌یافته و تصویب توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی روستای لاسجرد از توابع شهرستان سرخه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اخبار ویژه
استاندار قم و وزیر کشور عراق درخصوص تقویت همکاری مسئولان قم و عراق در راستای ارتقای خدمات به زائران عراقی گفت‌وگو کردند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان گفت: ۸۸۸ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال از ابتدای دولت به طرح‌های آب و فاضلاب روستایی این استان تخصیص یافت.
فرماندار شهرستان خنداب گفت: تدوین برنامه مدیریت جامع تالاب آقگل این شهرستان آغاز شد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: کمبود نیروی انسانی ماهر در برخی از مشاغل و اصناف استان، به دلیل بی‌میلی جوانان به شغل‌های غیردولتی، جدی و نگران‌کننده است.
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم تأکید کرد نیاز ورزشکاران قمی راه‌اندازی خانه ورزش‌های رزمی است.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ۴۰ میلیارد ریال در بودجه امسال برای مرمت و بازسازی بازار اراک اختصاص یافته است.

قمی‌ها برای سیل‌زدگان لرستانی خانه می‌سازند

مدیر قرارگاه مردمی قم: تعمیر ۳۰ خانه در این استان در حال تکمیل است و روند بازسازی ۱۰ خانه دیگر نیز در این منطقه آغاز شده است
امداد
مدیر قرارگاه مردمی قم در شهر پلدختر با اشاره به آغاز موج دوم کمک‌رسانی این قرارگاه به مردم سیل‌زده لرستان گفت: تعمیر ۳۰ خانه در این استان در حال تکمیل است و روند بازسازی ۱۰ خانه دیگر نیز در این منطقه آغاز شده است.
قفل بیکاری بر زندگی روستاییان خلجستان

قفل بیکاری بر زندگی روستاییان خلجستان

یک کارآفرین ناحیه اقتصادی خلجستان: در این منطقه کارگر پیدا نمی‌شود، به همین دلیل بسیاری‌ از واحدها بعد از گرانی،‌ تولید را به حداقل رسانده‌اند
خلجستان یکی از 5 بخش شهرستان قم با داشتن آب و هوای کوهستانی و روستاهایی سرسبز از گذشته نقش ویژه‌ای در جذب گردشگری روستایی داشته است.
پسماندهای عفونی؛ بلای جان شهروندان اراکی

پسماندهای عفونی؛ بلای جان شهروندان اراکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک: 2 شرکت تا پایان شهریور به مطب‌ها معرفی خواهند شد تا اقدامات مربوط به بی‌خطرسازی پسماندهای عفونی را انجام دهند
رهاسازی پسماندهای عفونی بدون توجه به اهمیت سلامت شهروندان توسط برخی از مطب‌ها، کلینیک‌ها و آزمایشگاه‌ها در شهر اراک صورت می‌گیرد
PDF چهارشنبه 30 مرداد 1398
کوتاه سمنان، قم، مرکزی
دبیر جشنواره ملی پسته ایران 0 دامغان گفت: ششمین جشنواره ملی پسته ایران ۳۱ مرداد در دامغان برگزار می‌شود.
کارگردان نمایش «بمانی رفتی، بمانی رفته‌ای» از اجرای این نمایش تا 6 شهریور ماه در خانه نمایش قم خبر داد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: امسال تسهیلاتی به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال برای مشاغل خانگی به استان مرکزی ابلاغ شده که به متقاضیان دارای مجوز پرداخت می‌شود.