54
یکشنبه 7 مهر 1398
شماره 7771
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیامی که هم‌اکنون شنیده می‌شود

یادداشت
آیا دوچرخه قفل ترافیکی کلان شهرهای کشور را می‌تواند بگشاید ؟... پاسخ دکتر حناچی شهردار تهران به این پرسش همواره مثبت بوده است.
اخبار ویژه
اداره کل مدیریت بحران استانداری با حضور اساتید دانشگاهی حوزه زمین‌شناسی، زلزله‌شناسی و نقشه‌برداری مطالعات گسل شمال قزوین را آغاز کرد.
با مشارکت جهاد کشاورزی و باغداران، طرح جوان‌سازی باغ‌های زیتون قزوین با هدف مقابله با آفات و افزایش عملکرد در حال اجراست.
نداشتن سالن اختصاصی برای تمرین ووشو در قزوین و همچنین کمبود امکانات سخت‌افزاری و حمایتی ورزشکاران این رشته را در تنگنا قرار داده است.
طرح سبزه‌میدان از پروژه‌های مهم شهری است که با گذشت سال‌های متمادی هنوز رنگ عملیاتی به خود نگرفته و حتی با وجود اعلام شورای اسلامی شهر مبنی بر تجهیز کارگاه این مهم انجام نشده است.
اورژانس اجتماعی در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده و طارم راه‌اندازی شد. مهم‌ترین ویژگی خدمات ارائه‌شده به آسیب‌دیدگان اجتماعی در دسترس بودن، تخصصی بودن و ارائه به موقع خدمات است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با بیان این‌که این استان پشتیبان 5 استان خراسان شمالی، خراسان رضوی، قم، مازندران و گلستان شده است
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از مجموع سهمیه اعلامی وزارت راه و شهرسازی عملیات اجرایی 2500 واحد مسکونی حمایتی در این استان آغاز شده است.

طعم شیرین سلامت زیر دندان روستاییان

طرح سفیران سلامت به همت انجمن دندان‌پزشکان قزوین  با مشارکت داوطلبانه 12 پزشک از ابتدای تیرماه در حال اجراست
سلامت
در روزهای پایانی تابستان به اصرار اهالی روستایی دورافتاده از منطقه الموت، برای دیدنشان مسیر سخت و پیچ در پیچ الموت را طی کردیم.
سرویس مدارس زنجان در مسیر ساماندهی

سرویس مدارس زنجان در مسیر ساماندهی

فرماندار زنجان: مدیران مدارس فقط باید از رانندگانی استفاده کنند که مجوز فعالیت دارند
سرویس‌های جابه‌جایی دانش‌آموزان مدارس از ضرورت‌های تحمیل‌شده در جامعه شهری است.
ردپای تاریخ در تپه نقاره‌چی نهاوند

ردپای تاریخ در تپه نقاره‌چی نهاوند

معاون هیأت کاوش تپه نقاره‌چی: 70 درصد کار کاوش تپه انجام شده است و به احتمال زیاد تا 3 هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود
کاوش تپه نقاره‌چی در نهاوند اوایل شهریور سال جاری به سرپرستی مهدی رهبر، باستان‌شناس برجسته کشور، آغاز شده است.
PDF یکشنبه 7 مهر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
فصل پاییز که می‌رسد بیشتر محله‌ها پر می‌شود از بوی خوش رب گوجه. زنان خوش‌ذوق همدان به سبک قدیمی‌ها در این فصل گوجه‌فرنگی سفارش می‌دهند و شروع می‌کنند به پخت این چاشنی خوشمزه.
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر اظهار کرد: موانع بحرانی بازار سنتی شهر ملایر و بیمه مغازه‌داران و واحدهای مستقر در این بازار باید با هدف اجرای سیاست‌های پدافند غیرعامل، افزایش استقامت و تاب‌آوری منطقه اجرا شود.
شیما صفایی، نابغه تنیس همدان، باز هم در رقابت‌های قهرمانی کشور موفق به کسب مدال طلا شد تا به قهرمانی‌های خود در سطح ملی ادامه دهد.