54
دو شنبه 1 مهر 1398
شماره 7766
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کمبود نیروی آموزشی در مدارس ملایر جبران شد

نقل قول
مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: با توجه به بررسی و تایید پرونده نیروهای حق‌التدریسی، نهضت و پیش‌دبستانی، کمبود نیرو در مدارس این شهرستان جبران شد و هم‌زمان با شروع کلاس‌های درس در اول مهر هیچ کلاسی در ملایر بدون معلم نیست.
اخبار ویژه
مدیر فرودگاه همدان گفت: تاریخ قرارداد پروازهای ۲ سویه همدان 0 مشهد به پایان رسیده است. در صورت منعقد نشدن قرارداد جدید این پروازها از این هفته تعطیل می‌شود.
جاده سلامت شهر بویین‌زهرا در مراسمی با حضور علی فرخزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، و جمعی از مسئولان به بهره‌‌برداری رسید.
رئیس سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان تمهیدات ویژه آتش‌نشانی را برای بازگشایی مدارس تشریح کرد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد نادرست برخی از معادن در استان قزوین نارضایتی مردم را به همراه داشته است.

251 هزار دانش‌آموز مینودری به مدرسه می‌روند

تعداد کل دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جدید نسبت به سال تحصیلی گذشته 2 درصد افزایش یافته است
امروز هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی در روز نخست مهرماه، هزاران دانش‌آموز در دیار مینودری به شوق آموختن روانه مدرسه می‌شوند.
زنگ مدرسه برای 285 هزار دانش‌آموز همدانی

زنگ مدرسه برای 285 هزار دانش‌آموز همدانی

مدیرکل آموزش و پرورش: دانش‌آموزان در 2548 مدرسه استان مشغول به تحصیل می‌شوند
امروز هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید 283 هزار دانش‌آموز در استان همدان به مدرسه خواهند رفت و 2500 مدرسه میزبان آنها در 9 ماه آینده خواهد بود.
مدارس زنجان؛ میزبان 200 هزار دانش‌آموز

مدارس زنجان؛ میزبان 200 هزار دانش‌آموز

شمار دانش‌آموزان استان از ۱۹۳ هزار نفر در سال گذشته به ۲۰۰ هزار نفر در سال جاری رسیده است که رشد 3 درصدی را نشان می‌دهد
بعد از خانواده، خانه اول دانش‌آموزان مدرسه است؛ جایی که پایه اصلی رشد و آموزش اجتماعی انسان‌ها در مسیر رشد و شکوفایی استعداد گذاشته می‌شود.
PDF دوشنبه 1 مهر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قزوین با بیان این‌که خروج زائران قزوینی از مرز مهران صورت می‌گیرد، از اختصاص 3 هزار دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زوار اربعین خبر داد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: زنجان با نفرات برتر و تیم‌های منتخب در جشنواره بازی‌های بومی محلی با عنوان جام خوشه‌چین شرکت می‌کند.