56
چهار شنبه 27 شهریور 1398
شماره 7762
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

موفقیت جوان همدانی در بوت‌کمپ اینترنت اشیا

علمی
در اولین بوت‌کمپ اینترنت اشیا که در مرکز صندوق نوآوری ریاست‌جمهوری برگزار شد، 11 تیم به رقابت پرداختند و سینا سوادکوهی فارغ‌التحصیل رشته آی‌تی دانشگاه تهران و تنها نماینده از استان همدان در این دوره موفق به کسب رتبه شد.
اخبار ویژه
استاندار زنجان از سفر هیأتی از سوی قوه قضائیه در ابتدای هفته جاری برای پیگیری حل مساله پسماندهای روی خبر داد
براساس قرارداد بین شهرداری و پیمانکار، زمان اجرای پروژه سبزه‌میدان ۲ سال در نظر گرفته شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان بیان کرد: سرویس‌های مدارس باید شناسنامه‌دار و استاندارد شوند تا دانش‌آموزان برای تردد با مشکل مواجه نشوند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 3070 هکتار از اراضی کشاورزی استان به سامانه نوین آبیاری تجهیز شده است.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان این‌که در سال زارعی جاری حدود ۳۰ درصد باغ‌های انگور استان زنجان بر اثر سرمازدگی خسارت دیده‌اند

صادرکنندگان پشت چراغ قوانین ارزی

بسیاری از تولیدکنندگان قزوین به دلیل مشکل تامین ارز صادراتی دست به تعدیل نیرو زده‌اند
اقتصادی
با این‌که دستگاه‌های اقتصادی استان مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت و نهاد متولی اقتصاد بخش خصوصی یعنی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌هایی انجام داده‌اند، اما روند افزایش صادرات استان که در نیمه اول سال قبل رشد فزاینده‌ای نسبت به سنوات قبل داشت، ادامه پیدا نکرد.
1/2 میلیارد تومان برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی

1/2 میلیارد تومان برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی

این بودجه با محوریت اقدامات فرهنگی به آموزش و پرورش، فنی‌وحرفه‌ای، دانشگاه علوم‌پزشکی، بهزیستی و نهاد کتابخانه‌های زنجان تخصیص داده شده است
براساس سرشماری‌های سال 90، حدود 70 هزار نفر از جمعیت استان زنجان در سکونتگاه‌های غیررسمی زندگی می‌کردند و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان عنوان کرده است که در حال حاضر حدود 7 هزار نفر از تعداد افراد ساکن در این مناطق کاسته شده است.
«چشم شهروند» نرم‌افزاری برای ارتباط با شهرداری

«چشم شهروند» نرم‌افزاری برای ارتباط با شهرداری

1100 خدمت در قالب ۴۰ گروه موضوعی در نرم‌افزار «چشم شهروند» سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان ارائه می‌شود
دستور راه‌اندازی مرکز سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری همدان به عنوان اولین دستور کاری شهردار همدان ۱۹ ماه قبل صادر و این مرکز موفق شد در این مدت توجه شهروندان را به خود جلب کند.
PDF چهارشنبه 27 شهریور 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی، به منظور ترویج شعائر دینی و صیانت از فرهنگ و هویت ملی و اسلامی، پویش مهر حسینی در کلیه نقاط روستایی استان راه‌اندازی خواهد شد.
پسران راگبی‌باز استان قزوین در دومین مسابقات المپیاد استعدادهای ورزش کشور عملکرد مطلوبی از خود برجای گذاشتند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت:خوشبختانه تا این لحظه خسارتی از وقوع زلزله در استان گزارش نشده است.