56
چهار شنبه 30 مرداد 1398
شماره 7740
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پورِ سینا را ارج نهیم

نظر
نخستین روز شهریورماه زادروز نادره دانای جهان پورِ سینا به عنوان روز «همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران» و روز پزشک نامیده شده است.
اخبار ویژه
شهروندان زنجانی، متخصصان و گروه‌های دانشگاهی در صورت داشتن نظر و ایده تاثیرگذار و قابل اجرا در چارچوب مصوبه کمیسیون ماده پنج و طرح تاییدشده سبزه‌میدان می‌توانند طرح‌های خود را با شورای اسلامی شهر به ‌ویژه کمیسیون شهرسازی و معماری این شورا در میان بگذارند.
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف اشیای عتیقه با قدمت 3 هزار سال و دستگیری 2 قاچاقچی خبر داد.
۲۹ واحد صنفی غیرمجاز شامل ۱۸ آرایشگاه زنانه و ۱۱ سفره‌خانه سنتی در استان قزوین طی یک ماه گذشته توسط پلیس شناسایی و پلمب شده است.
در هشتادمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان حمیدرضا حمیدی با 5 رأی موافق به عنوان رئیس شورای شهر زنجان برای سومین سال فعالیت شورای پنجم انتخاب شد.
استاندار زنجان با تأکید بر رعایت عدالت و نگاه همه‌جانبه در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی برای انتخاب در جشنواره شهید رجایی گفت: عملکرد دستگاه‌هایی که با کمک به دولت در مسیر تحقق سیاست‌های آن حرکت می‌کنند
استاندار قزوین گفت: ادامه و اتصال مترو هشتگرد به قزوین را پیگیری می‌کنیم، چراکه با اتصال مترو از میزان حوادث جاده‌ای کاسته شود.

تیغ قاچاقچیان چوب بر گلوی جنگل‌های زنجان

امسال پلیس استان ۳۵ هزار کیلوگرم چوب قاچاق کشف کرده که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است
زیست‌بوم
این روزها خبر قاچاق چوب بسیار شنیده می‌شود، اقدامی که سودآوری بالایی برای فرصت‌طلبان دارد در حالی که بریده شدن هر درخت ریه‌های تنفسی محیط‌زیست را از کار می‌اندازد و زندگی موجودات روی زمین را با خطر جدی مواجه می‌کند.
کاوش معبد تاریخی نهاوند در بلاتکلیفی

کاوش معبد تاریخی نهاوند در بلاتکلیفی

رئیس میراث فرهنگی نهاوند: ادامه کاوش‌ها برای یافتن معبد لائودیسه به اخذ مجوز و رضایت هیات‌امنای مسجد دوخواهران نیاز دارد
فصل چهارم و نهایی کاوش معبد لائودیسه در منطقه دوخواهران نهاوند با پیگیری مسئولان و تامین اعتبار و تملک ملک مورد نظر هیات کاوش پس از سال‌ها وقفه و انتظار در تابستان سال جاری آغاز شد.

بازار کساد منبت‌کاری در آبیک

گفت‌وگو
در شرایط سخت اقتصادی این روزها که بسیاری از کالاهای مصرفی از سبد خانوار ایرانی حذف شده‌اند، صنایع‌ دستی بیش از سایر کالاها  نادیده گرفته می‌شود.
PDF چهارشنبه 30 مرداد 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: کمک به بازگشت واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل از مهم‌ترین رویکردهای مسئولان استان قزوین برای تحقق شعار رونق تولید است.
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه ۱۱۲ تن در سوانح جاده‌ای این استان جان باختند.
جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری نباید اسیر کاغذبازی و طی مراحل اداری شوند، بلکه باید کارهای آنها به سرعت پیگیری و انجام شود.