56
یکشنبه 13 مرداد 1398
شماره 7727
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بازآفرینی؛ ناجی بافت فرسوده همدان

معاون وزیر راه و شهرسازی از مناطق شامل طرح بازآفرینی شهری همدان بازدید کرد
در شهر
در ۱۵ سال اخیر بافت‌های فرسوده و تهدیدهای آن همواره از دغدغه‌های مدیران بوده و حالا در دولت تدبیر و امید به این امر توجه ویژه‌ای شده است‎ به طوری که با اجرای طرح بازآفرینی شهری، برای نوسازی این بافت‌ها و رفع مشکلات آن گامی بلند برداشته شده است.
اخبار ویژه
استاندار همدان گفت: استان همدان رتبه اول واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی را در کشور داراست و ۲۶ درصد کل واگذاری‌های کشور مربوط به استان همدان است.
تیم بسکتبال دختران قزوین در مسابقات قهرمانی کشور بسکتبال سه‌نفره زیر ٢٣ سال به عنوان قهرمانی دست یافت.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: برگزاری رویدادهای بین‌المللی طی سال گذشته در معرفی همدان موثر واقع شد به طوری که نرخ اشغال هتل‌ها و مراکز اقامتی همدان ۵۰ درصد افزایش یافته است.
تیم قزوین در مسابقات گلبال دسته یک بزرگسالان بانوان نابینا و کم‌بینای کشور به مقام قهرمانی دست یافت.
موضوع انتخاب شهرداران از وظایف خطیری است که در حیطه اختیارات شوراهای شهر قرار گرفته است. در سال‌های اخیر شوراهای شهر قزوین با چالش‌هایی در انتخاب شهرداران روبه‌رو شده‌اند که همین باعث شده است تعداد قابل توجهی از شهرها شهردار نداشته باشند و با سرپرست اداره شوند.

بازار مسکن به آرامش می‌رسد

رئیس اتحادیه مشاورین املاک: قیمت مسکن از تب و تاب افتاده است و بازار در رکود به سر می‌برد
بازار
بازار مسکن از سال گذشته وارد شرایط بغرنجی شد، موضوعی که تا امروز ادامه دارد. درحقیقت قیمت خانه در طول یک سال گذشته به حدی افزایش یافته که همان امید اندک مردم برای خانه‌دار شدن هم رنگ باخته است.
الوند را ثبت ملی کنید

الوند را ثبت ملی کنید

مراسم پاسداشت الوند و تقدیر از «علی جهان‌پور» نویسنده کتاب «شکوه الوند» در سالن همایش‌های اداره کل ‌ محیط‌زیست همدان برگزار شد
برنامه پاسداشت الوند و تقدیر از علی جهان‌پور نویسنده کتاب شکوه الوند با سخنرانی محمد بقایی ماکان و عباس محمدی در سالن همایش‌های اداره کل حفاظت ‌ محیط‌زیست استان برگزار شد.

همراهی مدیران شهری تویسرکان برای درآمدزایی پایدار

نگاه
شهرداری به عنوان یک سازمان نیمه‌دولتی و خودگردان برای پیشبرد اهداف خود در مقوله مدیریت امور شهری
PDF یکشنبه 13 مرداد 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
توسعه فناوری‌های نو در جامعه فرصت‌های ارزشمندی را در بخش‌های مختلف اجتماعی فراهم کرده است که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای ارتقای آموزش‌های مهارتی و دستیابی به اشتغال پایدار بهره برد.
غوره میوه نارس انگور است با طعمی ترش و دارای خواص بسیار. نیمه اول مرداد فصل غوره است و این روزها مغازه‌های آبغوره‌گیری در ابهر رونق بسیاری دارند.
کتاب قصه‌های محلی زنجان که از سال ۹۵ تاکنون 3 جلد آن منتشر شده است با هدف توسعه فرهنگ قصه‌گویی، حفظ و نگهداشت ادبیات شفاهی، قصه‌های شیرین و عبرت‌آموز محلی برای کودکان و نوجوانان گردآوری و چاپ شده است.