56
شنبه 29 تیر 1398
شماره 7714
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مدیرکلی از جنس فرهنگ و هنر

یک سال بعد از تودیع و معارفه علیرضا درویش‌نژاد مدیرکل اسبق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در 26 تیرماه 1397 و قریب 5 ماه بعد از استعفای اجباری وی
اخبار ویژه
۲ واحد تولیدی با حضور محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در شهرک صنعتی کاسپین قزوین افتتاح شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: باید با مسائل اجتماعی مسئولانه، عملیاتی و جهادی برخورد شود.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان گفت: امسال تهیه لباس فرم مدارس با رویکردی جدید و از طریق سامانه لباس فرم سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ۱۲ میلیارد تومان بودجه برای پروژه جاده نسیم شمال برآورد شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام ‌جمعه قزوین یک طرح فرهنگی و حوزوی را در آبیک کلنگ‌زنی و از مصلای در حال ساخت این شهر بازدید کرد.
روستای کماندشت از توابع بخش مرکزی شهرستان طارم با وجود داشتن شبکه آب شرب، به دلیل نقص و خرابی در خط انتقال از مبدأ تا منبع ذخیره آب در بالادست روستا چندین سال است که آب آشامیدنی سالم ندارد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: خیران باید در توانمندسازی معتادان بهبودیافته مشارکت کنند تا آنان دوباره به دامن اعتیاد برنگردند.
روند آرام تغییر شکل و نوسازی بافت کالبدی نهاوند در گذشته باعث شد نهاوند به‌رغم داشتن پیشینه و ظرفیت تاریخی و طبیعی، از قافله توسعه و مدیریت شهری نسبت به شهرهای همجوار خود عقب بماند.

زنجان 31 هزار بیکار دارد

آخرین اطلاعات درباره وضعیت اشتغال و بیکاری استان از زبان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون استاندار
اقتصادی
آمار بیکاری در استان زنجان در سال‌های اخیر روند نزولی داشته است.
اجرای طرح آموزش مهارت های زندگی به همسران

اجرای طرح آموزش مهارت های زندگی به همسران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری: طرح تاب‌آوری خانواده‌ها با هدف آموزش مهارت‌های ده‌گانه زندگی در قزوین اجرا می‌شود
زنگ خطر افزایش طلاق در جوامع شهری و روستایی طی سال‌های اخیر موجی از نگرانی‌ها را بین مردم، کارشناسان و سیاستگذاران دولتی ایجاد کرده است. طبق آخرین آمارها میزان طلاق در استان با آهنگی بیش از نرم کشوری در حال افزایش است.

رتبه نخست زنجان  در داشتن نیروی ماهر

اشتغال
استاندار زنجان گفت: این استان از نظر وجود نیروی کار ماهر رتبه نخست و از نظر فرهنگ تعهد به کار رتبه دوم را در کشور دارد.
PDF شنبه 29 تیر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
تکمیل پروژه موزه منطقه‌ای غرب کشور که بیش از یک دهه از آغاز آن می‌گذرد همچنان نیازمند اعتبار است. با برآورد تخصیص بودجه به آن شاید بتوان سال 1400 را زمان افتتاح آن دانست.
مدیر امور دام جهاد کشاورزی استان همدان گفت: طرح ملی هویت‌گذاری دام سنگین تا ابتدای مهرماه و برای دام سبک تا پایان سال اجرای می‌شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در نتیجه بازرسی‌ها و کشفیات کالای قاچاق در این استان، متخلفان تعزیراتی ۱۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.
رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی ره گفت: تشکیل کارگروه‌های فنی و تخصصی با حضور دانشگاهیان برای حل مشکلات کشور ضرورت دارد.