56
چهار شنبه 26 تیر 1398
شماره 7712
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مسابقات بین‌المللی بسکتبال در زنجان

ورزشی
مسابقات بین‌المللی بسکتبال از شامگاه دوشنبه ۲۴ تیرماه با شرکت ۲ تیم خارجی در شهر زنجان آغاز شد.
اخبار ویژه
معاون رئیس‌جمهوری با اشاره به این‌که ساخت پل در محدوده باغستان سنتی قزوین ممنوع است، گفت: موضوع ساخت پل منتفی شده است و بدین‌ترتیب مسیر پل نیز باید تغییر پیدا کند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: جشنواره فرش نهاوند به‌منظور معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های این شهرستان پایان هفته جاری با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود.
نخستین آیین نکوداشت فارغ‌التحصیلی ۱۰۰ دانشجوی غیرایرانی دانشگاه‌های استان قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی ره برگزار شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: ۱۷ درصد مردم استان در طرح کنترل فشار خون شرکت نکرده‌اند و مراکز سلامت آماده پذیرش بازماندگان از طرح برای شناسایی این بیماری هستند.
بازگشایی خیابان زینبیه شهر زنجان پس از ۲ دهه با وجود مشکلات ترافیکی و منظر ناخوشایندی که در شهر ایجاد کرده بود با تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه شهرداری و همکاری مردم با ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه در ۲ محور و با تملک ۸۴ پلاک بازگشایی شد.
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: بررسی علمی‌ محور جدید گردشگری با لحاظ پیوست‌های فرهنگی در امتداد پیاده‌راه اکباتان لازم است.
مدیر کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان زنجان گفت: شهر زنجان تا پایان شهریور سال جاری به عنوان شهر جهانی ملیله ثبت می‌شود.

6خوشه‌ صنعتی جدید در قزوین ایجاد می‌شود

مسئولان استان در گفت‌و‌گو با همشهری از نقش خوشه‌های صنعتی در رونق صنایع کوچک می‌گویند
تولید
به گفته بسیاری از کارشناسان، امروزه حمایت از صنایع خرد و تجمیع آنها در قالب خوشه‌های صنعتی یکی از راه‌های برون‌رفت از رکود صنعت در دوره تحریم‌هاست.
تولید کتاب در سراشیب سقوط

تولید کتاب در سراشیب سقوط

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان: سال گذشته به دلیل گرانی کاغذ فقط 350 عنوان کتاب در استان چاپ شد
در ماه‌های اخیر وضعیت اقتصادی کشور دچار شرایط بحرانی و نامطلوبی شده است.
بازار دارو در انتظار مُسکن

بازار دارو در انتظار مُسکن

بدهی سازمان‌های بیمه‌گر، کمبودهای دارویی و اجبار به خرید نقدی از جمله مشکلات داروسازان زنجان است
داروسازان زنجانی همانند سایر اقشار کشور از سال گذشته با مشکلات اقتصادی بسیاری روبه‌رو شده‌اند. بدهی سازمان‌های بیمه‌گر، کمبودهای دارویی، اجبار به خرید نقدی و فعالیت داروخانه‌های دولتی از جمله این مشکلات است.

همه با هم نورمهال را حفظ کنیم

نگاه
از مدت‌ها پیش هنرمندان، روزنامه‌نگاران و کنشگران مدنی درباره خطری که عمارت تاریخی نورمهال را تهدید می‌کرد هشدار دادند
PDF چهارشنبه 26 تیر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
شهرک انرژی در قالب نیروگاه‌های خورشیدی با هزار هکتار مساحت در بویین‌زهرا ساخته می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از پرداخت ۱۶۰۰ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان قزوین تا ۱۶ تیر سال جاری خبر داد.
عملیات اجرای آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در لاین شمالی آزادراه قزوین 0 رشت با هدف ایمن‌سازی در ترددهای جاده‌ای آغاز شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به این‌که فلزات سنگین در آب شرب استان زنجان وجود ندارد، گفت: سلامت مردم برای این شرکت بسیار مهم است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به تجربه ۲۲ مخاطره طبیعی در استان همدان گفت: مهم‌ترین این مخاطرات زلزله، سیل و خشکسالی است.