56
دو شنبه 17 تیر 1398
شماره 7704
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هزار زائر از قزوین به حج تمتع می‌روند

حج
مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: 1080 زائر از قزوین در قالب 8 کاروان به حج تمتع بیت‌الله الحرام اعزام خواهند شد.
اخبار ویژه
اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از ایجاد منطقه 4 شهرداری در قزوین اظهار بی‌خبری کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آغاز به کار طرح سنجش نوآموزان در استان همدان خبر داد.
مدیرکل حفاظت محیط‌‌ زیست همدان گفت: 1200 تن پسماند در ۲ سایت شمالی و جنوبی این استان مدیریت و پردازش می‌شود.
حمیدرضا طاهرخانی به اردوی آمادگی تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان پینگ‌پنگ فراخوانده شد.
مسئول بسیج سازندگی قزوین گفت: جهادگران بسیجی این نهاد در بازسازی منازل خسارت‌دیده از سیل در نورآباد لرستان مشارکت دارند.
چراغ مدارس فوتبال زنجان با فرارسیدن تابستان و با توجه به ارتقای سطح کیفی این مدارس پرفروغ‌تر از گذشته شده و این مراکز مورد استقبال والدین و هنرآموزان قرار گرفته است.
بیماران مبتلا به فنیل کتونوری پی‌کی‌یو به دلیل محدودیت‌هایی که بیماری به آنها تحمیل کرده است از خوردن انواع غذاهای پروتئین‌دار محرومند و همواره از گرسنگی رنج می‌برند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: آمار حاکی از آن است که زنجان در حال تبدیل شدن به مقصد گردشگری است.

زنگ خطر مصرف آب در همدان

رئیس سازمان حفاظت محیط‌‌ زیست کشور: سرانه مصرف آب کشاورزی در همدان بالاست و اگر اقدامی برای صرفه‌جویی نشود این استان تا 15 سال دیگر از بین خواهد رفت
محیط‌زیست
رئیس سازمان حفاظت محیط‌‌ زیست کشور و معاون رئیس جمهوری در سفر به همدان گفت: سرانه مصرف آب کشاورزی در همدان بالاست و اگر این استان در بخش صرفه‌جویی آب اقدامی قابل تأمل انجام ندهد تا 15 سال دیگر از بین خواهد رفت.
سهم تالاب آق‌گل از رودخانه قره‌چای

سهم تالاب آق‌گل از رودخانه قره‌چای

مسئولان استان‌های مرکزی و همدان در جلسه ای با حضور مسئولان کشوری موضوع حق آبه این تالاب را پیگیری می‌کنند
تالاب آق‌گل به عنوان بزرگ‌ترین تالاب طبیعی استان همدان سال‌ها درگیر خشکسالی بود و به دلیل تامین نشدن حقابه این تالاب از رودخانه قره‌چای استان مرکزی، مشکلاتی برای آن به وجود آمد.
بار سنگین مالیات و نرخ ارز بر دوش صنعتگران

بار سنگین مالیات و نرخ ارز بر دوش صنعتگران

رئیس خانه صنعت و معدن همدان: اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده و تک‌نرخی شدن ارز خواسته فعالان اقتصادی است
از سال 76، دهم تیرماه به عنوان روز ملی صنعت و معدن در کشور نامگذاری شده است. همواره در این روز برای تجلیل از فعالان برتر و شاخص عرصه صنعت و معدن کشور تهران همایش کشوری برگزار می‌شود.

میزبانی همدان از ۵ رشته المپیاد استعدادهای برتر

ورزشی
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: میزبانی از ۵ رشته المپیاد سراسری استعدادهای برتر در سال ۹۸ از سوی وزارت ورزش و جوانان به استان همدان واگذار شد.
PDF دوشنبه 17 تیر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: امسال تاکنون ۴۵ هکتار از مراتع این استان طعمه آتش شده است.
مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: ۹۳ درصد سوخت نیروگاه قزوین به گاز طبیعی تغییر یافته و آلایندگی به حداقل رسیده است و آماده تولید سالانه 1/13 میلیارد مگاوات ساعت برق هستیم.
دهیاری‌ها به عنوان نهادی رسمی و قانونی با هدف توسعه پایدار از اوایل دهه ۸۰ شکل گرفتند و هم‌اکنون گسترش خدمات و تقویت جایگاه آنها به تصویب قانون جامع دهیاری‌ها نیاز دارد.
مدیر گروه بیماری‌های غیرواگیردار دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در طرح بسیج ملی غربالگری فشار خون که از ۱۸ خرداد امسال آغاز شد از جمعیت ۵۳۶ هزار و ۶۵۰ نفری افراد بالای ۳۰ سال این استان ۹۵ درصد غربالگری شدند.