56
سه شنبه 11 تیر 1398
شماره 7699
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تخصیص آب شاهرود به کشاورزان قزوین

آب
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: تخصیص ۲۵ میلیون مترمکعب آب از رودخانه شاهرود برای تأمین نیاز باغ‌های زیتون از مطالبه‌های مهم مردم و کشاورزان استان است.
اخبار ویژه
استاندار زنجان با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور گفت: در این شرایط باید از بخشی‌نگری در اجرای طرح‌های عمرانی پرهیز کنیم و به تاثیر آن در استان بیندیشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین به مدیران کل بهزیستی و امور بانوان و خانواده استانداری دستور داد حادثه کودک‌آزاری دختربچه 6 ساله قزوینی که به دست مادر خود مجروح شده است، پیگیری شود.
مواد مخدر صنعتی و جدید با پوشش نام‌های خاص و عجیب و غریب از ویژگی‌های خاصی برخوردارند. این مواد در ابتدا علائمی در چهره فرد معتاد ایجاد نمی‌کند و خانواده زمانی به اعتیاد فرزند و عزیز خود پی می‌برند که دیگر کار از کار گذشته است.
مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: امسال با ۲۶ هزار و ۷۰۰ نوبت بازرسی از مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی ۶۴ تن از انواع این فراورده‌ها در همدان از چرخه مصرف خارج شده است.
ابهام در خرید امتیاز لیگ یک برای تیم پاس که پیش‌تر از سوی برخی دست‌اندرکاران فوتبال همدان تایید شده بود، اکنون به دلیل تعلل بسیار هواداران را عصبانی کرده است.
میزان کشفیات انواع مواد مخدر در زنجان با کشف ۶۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک به بیش از ۵۳۰ کیلوگرم از ابتدای سال تاکنون رسید.
تولید محصولات کشاورزی یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولیدی هر کشوری است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

ثبت ملی 4  اثر ناملموس زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی استان: سفالگری گلابر، پخت دویماج زنجان بازی کولنگ آغاجی و تنورسازی گلابر در فهرست میراث ناملموس ملی ثبت شدند
میراث
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: 4 اثر ناملموس این استان در فهرست آثار ملی به ثبت رسیدند.
برنامه‌های امدادرسانی هلال احمر در نهاوند

برنامه‌های امدادرسانی هلال احمر در نهاوند

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند: 40 چادر امدادی در 4 سالن ورزشی شهرستان برای اسکان اضطراری آسیب‌دیدگان سیل امسال برپا کردیم
جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند در سال گذشته با فعالیت شبانه‌روزی نیروهای امداد، داوطلبان و جوانان در طرح‌های مختلف به هموطنان و مسافران حوزه شهرستان نهاوند ارائه خدمت کرد.
ارتفاعات زنجان در قرق  پلنگ‌ها

ارتفاعات زنجان در قرق  پلنگ‌ها

مناطق شکارممنوع خرمنه سر، فیله خاصه و خراسانلو و مناطق حفاظت شده سرخ‌آباد و طارم زیستگاه‌های اصلی پلنگ در این استان هستند
مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان: زیستگاه پلنگ‌های استان با تلاش محیط‌بانان در امنیت کامل است

کتابخانه مرکزی همدان با گذشت ۱۵ سال هنوز تکمیل نشده است

اعتبار
نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کتابخانه مرکزی همدان با گذشت ۱۵ سال از افتتاح هنوز تکمیل نشده است، گفت: این کتابخانه برای تکمیل به ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

خرید 49 هزار تن گندم از کشاورزان قزوین

کشاورزی
معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای فصل خرید تاکنون ۴۹ هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شده است.
PDF سه‌شنبه 11 تیر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: طرح سما «ساماندهی و مناسب‌سازی اماکن و فضاهای شهری» با اکثریت آرا در صحن شورای شهر همدان تصویب شد.
دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: 3 کاراته‌کای قزوینی در ترکیب کومیته تیمی و انفرادی تیم ‌ملی ایران قرار گرفته‌اند و به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان این‌که برداشت گندم در این استان آغاز شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود ۸۰۰ هزار تن گندم از مزارع برداشت شود.
معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای همدان از توزیع ۴۵ هزار و ۷۸۶ حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان خبر داد.