56
دو شنبه 10 تیر 1398
شماره 7698
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شهر جهانی سفال در راه توسعه

افزایش فضای سبز، اصلاح معابر و پیاده‌راه‌سازی از برنامه‌های امسال مدیریت شهری لالجین است
شهری
لالجین تا چند روز دیگر وارد چهارمین سالی می‌شود که عنوان شهر جهانی را دریافت کرده است، اما اگر در یک سال آینده نتواند مولفه‌هایی را که برای این عنوان در نظر گرفته شده است
اخبار ویژه
کارشناسان معتقدند با وجود کمبود منابع آبی در کشور، بارندگی‌های غیرمنتظره امسال باعث شد از سیاست‌های سازگاری با کم‌آبی و صرفه‌جویی در مصرف غفلت شود.
رانندگان تاکسی درون‌شهری زنجان معتقدند که نرخ‌های جدید کرایه‌های تاکسی نه‌تنها مشکلات پیش روی آنان از قبیل افزایش سرسام‌آور هزینه‌های اقتصادی را کاهش نداده است، بلکه معضلی به نام پول خرد را هم به آن افزوده است.
دادستان نهاوند از افزایش تعداد پرونده‌های جرائم رایانه‌ای در نهاوند خبر داد و گفت: از شهروندان تقاضا داریم در این خصوص به توصیه‌های پلیس توجه کنند.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان همدان از آغاز سرشماری تابستانه وحوش در مناطق حفاظت‌شده و شکار ممنوع این استان خبر داد.
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت فعال کشور مهم‌ترین سرمایه اجتماعی و عامل موفقیت در برنامه‌های توسعه محسوب می‌شوند.
وزیر نیرو روز گذشته در سفر یک روزه به قزوین چند طرح نیروگاهی و آب وفاضلاب از جمله تصفیه‌خانه فاضلاب شهر محمودآباد نمونه و پست ۴۰۰ کیلوولتی منطقه دشتابی بوئین‌زهرا را به بهره برداری رساند.

استفاده رایگان از اتوبوس های شهری زنجان

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر: استفاده از اتوبوس‌های درون‌شهری از 9 تیر به مدت یک هفته رایگان است
در شهر
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: طبق تمهیدات اتخاذشده و برای رفاه حال شهروندان و با هدف ترغیب بیشتر آنان از دیروز 9 تیرماه استفاده از اتوبوس به مدت یک هفته رایگان اعلام شده است.
زیرساخت های مناسب همدان برای میزبانی از مسابقات ورزشی

زیرساخت های مناسب همدان برای میزبانی از مسابقات ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: با توجه به زیرساخت‌های مناسب، همدان گزینه نخست فدراسیون‌های ورزشی برای میزبانی از مسابقات ملی و حتی بین‌المللی است.

ضرورت رعایت قانون برای برگزاری انتخابات سالم

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با رعایت قانون و حاکم کردن اخلاق در جامعه، بستر برگزاری انتخابات سالم در فضایی آرام با مشارکت حداکثری مردم را مهیا می‌کنیم.
۳۵۰۰ طرح شهرک‌های صنعتی در مرحله نصب ماشین‌آلات
معاون برنامه‌‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: از بین طرح‌های در دست ساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور، ۳۵۰۰ طرح در مرحله نصب ماشین‌آلات قرار دارند.

مصرف سیگار در زنجان بالاتر از میانگین کشوری

بهداشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان این‌که مصرف سیگار در کشور بالاتر از ۲۱ درصد است، گفت: این آمار در زنجان از میانگین کشوری بالاتر است.

بدهی ۶۳ میلیارد تومانی شهرداری زنجان به ارگان‌ها

شهری
مدیرکل بازرسی زنجان به بدهی ۶۳ میلیارد تومانی شهرداری زنجان به ارگان‌ها، پیمانکاران و مردم اشاره کرد و گفت: این میزان بدهی از گذشته تاکنون در شهرداری جمع شده است.
PDF دوشنبه 10 تیر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: پرواز حجاج از فرودگاه همدان یکی از مطالبات مردمی در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان همدان بود که محقق شد.
رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان و کم‌شنوایان استان قزوین گفت: تیم قزوین در مسابقات دوومیدانی ناشنوایان کشور با کسب یک نقره و 3 برنز به عنوان نایب‌قهرمانی دست یافت.
مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی منطقه ۱۳ گفت: واگذاری شرکت‌های غله هر استان به بخش خصوصی آن هم به قیمت بسیار پایین، اشتباه استراتژیک است.
سرپرست پلیس فتای قزوین از یک مورد کلاهبرداری در سایت دیوار با ترفند فروش خودرو ارزان‌قیمت خبر داد و گفت: ارائه اطلاعات حساب از سوی فروشنده نباید موجب اعتماد شما شود، زیرا ممکن است اطلاعات شخص دیگری مورد سوءاستفاده قرار گرفته باشد.