56
سه شنبه 4 تیر 1398
شماره 7694
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تجدید مناقصه طرح سبزه‌میدان زنجان

در شهر
فرماندار زنجان گفت: مناقصه طرح سبزه‌میدان شهر زنجان در چارچوب، ضوابط، مقررات و آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها تجدید می‌شود و با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.
اخبار ویژه
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بازسازی و احیای فضاهای تاریخی که در اختیار شهرداری قرار دارند ضروری و لازم است.
بخش زیادی از مراتع تپه عباس‌آباد همدان در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته جاری در آتش سوخت.
رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان گفت: این استان به لحاظ آموزشی و صعودهای حرفه‌ای از قطب‌های اصلی دیواره‌نوردی کشور است.
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف انواع کالای قاچاق از باند قاچاق رانندگان اتوبوس به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: قرار است اعتبارات کشوری برای ساخت مدارس جدید و جایگزین به استان ابلاغ شود. با ابلاغ اعتبارات، زنجان تا مهر امسال با مدارس خشتی و گلی خداحافظی می‌کند.
مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: هیچ‌یک از تجهیزات موجود در زمین بازی پارک‌ها گواهی دوره‌ای استاندارد را دریافت نکرده‌اند.

همکاری اقتصادی قزوین و ارمنستان

سفیر ارمنستان در ایران: آماده برقراری روابط تجاری با شرکت‌های مستقر در شهر صنعتی البرز هستیم
اقتصادی
سفیر ارمنستان در ایران گفت: کشور ما با وجود همه تحریم‌ها از سوی آمریکا علیه جمهوری اسلامی در کنار کشور دوست و همسایه خود ایران خواهد بود.
تاروپود ازهم‌گسیخته هنر تابلوفرش قزوین

تاروپود ازهم‌گسیخته هنر تابلوفرش قزوین

رئیس اتحادیه فرش و تزئینات قزوین: راه‌اندازی تعاونی تهیه و توزیع مواد اولیه تابلوفرش به رونق این صنعت در قزوین کمک می‌کند
یکی از زیباترین تولیدات هنرمندان ایرانی تابلوفرش دستباف است. هنری که عده‌ای آن را فرش هنری 0 تصویری می‌نامند و عده‌ای دیگر هم آن را تابلوی هنر در هنر نام نهاده‌اند
اعتبار ملی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نهاوند

اعتبار ملی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نهاوند

نماینده نهاوند در مجلس: خوابگاه ورزشی، استخر بانوان و خانه باستانی نهاوند از محل اعتبار ویژه برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام شهرستان به بهره‌برداری می‌رسند
ورزش نهاوند همیشه در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن داشته و کسب مدال‌های رنگارنگ ورزشی در سطوح بین‌المللی، آسیایی و کشوری گواه این ادعاست
PDF سه‌شنبه 4 تیر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
فرماندار ابهر گفت: روستاهای این شهرستان از ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری برخوردارند.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان از اکران فیلم سینمایی ‌«زهرمار» در سینما قدس همدان خبر داد و گفت: این فیلم را جواد رضویان در ژانر کمدی ساخته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: برای حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال در استان ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ کارمزد ۶ و ۸ درصد پرداخت شده است.