56
دو شنبه 3 تیر 1398
شماره 7693
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ساخت 301 مدرسه به همت خیرین مدرسه‌ساز

نیکوکاری
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان با بیان این‌که ۳۰۱ پروژه به همت خیرین مدرسه‌ساز استان ساخته شده است، گفت: 1۸۴۲ کلاس درس در ۲۱۲ هزار مترمربع به همت خیرین مدرسه‌ساز استان ساخته شده است.
اخبار ویژه
سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی استانداری زنجان اعلام کرد: ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی استان از صبح یکشنبه ۲ تیرماه تغییر کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری نخستین جشنواره ملی پانتومیم ایران در این استان در آبان امسال خبر داد و گفت: زنجان به زودی به‌عنوان مرکز پانتومیم کشور شناخته خواهد شد.
رئیس هیات‌مدیره صندوق حمایت از توسعه کشاورزی تاکستان گفت: امسال تاکنون این صندوق ۴۰۰ تن از محصول کشمش کشاورزان را خریداری کرده است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: آتش‌سوزی ۵۰ هکتار از مراتع آبیک با حضور گروه‌های عملیاتی منابع طبیعی و کمک‌های مردمی مهار شد.
شهردار همدان گفت: شاخصه اصلی شهر نمونه، داشتن شهروندان قانونمدار است. جشنواره «شهروندان برگزیده» با هدف تقدیر و تشکر از شهروندان عامل به وظایف شهروندی برگزار می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر همدان گفت: طرح ملی «با مهر تا مهر» با هدف کمک به دانش‌آموزان سیل‌زده در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد امسال در این استان اجرا شد.
نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از گنجاندن ۱۶ طرح کلیدی این استان در ردیف‌های مختلف بودجه سال ۹۸ خبر داد و گفت: این طرح‌ها صاحب اعتبار مستقل برای آغاز به کار و یا تکمیل شده‌اند.

تکدیگری؛ زخم آشنای شهر

جامعه‌شناس: نهادهای مسئول با آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به متکدیان می‌توانند این قشر را توانمند کنند
شهری
تکدیگری یکی از معضلات شهری به شمار می‌رود. مدیریت شهری در کنار سایر نهادها از جمله استانداری و فرمانداری هر سال در قالب جلسات ستاد ساماندهی متکدیان، برنامه‌هایی را در این زمینه تعریف و تدوین کرده است
حال ناخوش بیمارستان رحیمیان الوند

حال ناخوش بیمارستان رحیمیان الوند

مشکلات مالی و تعرفه ای، ادامه فعالیت این بیمارستان خیریه را در هاله ای از ابهام قرار داده است
ادامه فعالیت بیمارستان خیریه رحیمیان الوند که از چند ماه گذشته به علت برخی مشکلات از جمله تغییر تعرفه و تامین نشدن مطالبات سطح خدمات خود را پایین آورده به کلافی سردرگم تبدیل شده است.
تابستان همدان بدون خاموشی

تابستان همدان بدون خاموشی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، آخرین برنامه های این نهاد را برای مدیریت مصرف برق تشریح کرد
مدیر‌عامل شرکت ‌توزیع نیروی ‌برق استان همدان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با تعامل و همراهی مردم همدان در پیک مصرف برق استان خاموشی برق ‌نداشته باشیم.
پسماند؛ طلای بی‌عیار
پسماند؛ طلای بی‌عیار
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست همدان: روزانه ۲ هزار تن نخاله‌ ساختمانی در همدان تولید می‌شود
افزایش روزافزون تولید و رها‌سازی زباله در طبیعت و راه‌ها، چهره‌ای زشت از شهر و طبیعت زیبای همدان به نمایش گذاشته است. این موضوع ضرورت ساماندهی به این وضعیت نامطلوب را بیش از پیش نمایان می‌کند.

طرح تابستانی پلیس راه زنجان آغاز شد

پلیس
جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: به منظور امنیت انتظامی و ترافیکی و کاهش سوانح رانندگی و تلفات در جاده‌های ارتباطی استان، طرح تابستانی پلیس راه زنجان از روز جمعه ۳۱ خرداد در جاده‌های این استان به مرحله اجرا درآمد.

استاندار زنجان: بسیاری از مشکلات روستاها حل‌شدنی است

روستایی
استاندار زنجان گفت: بسیاری از مشکلات روستاهای این استان حل‌شدنی است و می‌توان با عزم مسئولان استانی بخش مهمی از آنها را رفع کرد.
PDF دوشنبه 3 تیر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: تاکنون ۷۰۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان به شکل مجاز تغییر کاربری پیدا کرده و برای اجرای طرح‌های اقتصادی واگذار شده است.
نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین گفت: پدران و مادران همراهی با فرزندانشان را در اولویت امور تربیتی خود قرار دهند و با فرزندان خود رفیق باشند.
زلزله 4/7 ریشتری طارم با بیش از ۱۵۰۰ کشته و 3 هزار زخمی با گذشت ۲۹ سال هنوز برای بازماندگان آن یادآور تلخ‌ترین لحظه‌ها و خاطرات زندگی‌شان است.
مدیر حج و زیارت استان زنجان از اعزام 1600 زنجانی به سرزمین وحی خبر داد و گفت: زائران زنجانی در قالب ۱۱ کاروان از ۱۷ تا ۱۹ تیرماه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: واقعی نبودن بودجه این سازمان موجب می‌شود پرداخت به موقع مطالبات مراکز طرف قرارداد امکان‌پذیر نباشد و گاه با تاخیرهای چند ماهه مواجه شود.