56
چهار شنبه 22 خرداد 1398
شماره 7683
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

۳۱ مجتمع خدماتی رفاهی در قزوین ساماندهی می‌شود

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین گفت: تاکنون ۳۱ مجوز ساخت مجتمع خدماتی رفاهی در آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی استان صادر شده است
اخبار ویژه
فعالیت آزمایشی فاز نخست شرکت «پاک حیات کیمیا پارس» که با سرمایه‌گذاری خارجی به بهره‌برداری رسیده است، آغاز شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان همدان گفت: ۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال فطریه در استان همدان جمع‌آوری شد.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار همدان با بیان این‌که هیچ‌گونه گرانفروشی و تخلفی در فروش سیب‌زمینی رخ نداده است، گفت: صادرات بی‌رویه و مدیریت‌نشده عامل گرانی این ماده غذایی است.
خانه‌های بوم‌گردی که رفته‌رفته جای پای خود را در صنعت گردشگری محکم می‌کنند، می‌توانند هم‌زمان ۲ هدف توسعه گردشگری و نیز اشتغال‌زایی را محقق کنند و از این نظر مزیت منحصربه‌فردی دارند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی ره استان قزوین گفت: براساس آمار اولیه، تاکنون بیش از ۲۱ میلیارد ریال زکات فطریه در استان جمع‌آوری شده است
هرچه خانواده به عنوان کوچک‌ترین و مهم‌ترین رکن جامعه از ثبات و استحکام بیشتری برخوردار باشد، جامعه نیز سلامت و استحکام بیشتری خواهد داشت.
فرماندار سلطانیه گفت: تاکنون بین ۳۰ تا ۳۵ درصد سرمایه‌گذاری هدفمند در معادن این شهرستان انجام گرفته و ارتقای روزافزون این بخش مستلزم توجه دستگاه‌های متولی امر است.
شهردار همدان گفت: منتخبان جشنواره شهروند برگزیده همدان در شهریورماه و مصادف با روز همدان معرفی می‌شوند.

دغدغه‌های ارزی صادر کنندگان زنجان

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان: چند نرخی بودن قیمت ارز باعث به وجود آمدن رانت در صادرات شده است
اقتصادی
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان گفت: صادرکنندگان واقعی به علت چند نرخی بودن قیمت ارز از نظر عدد و رقم دچار مشکلات فراوانی شده‌اند و این عامل باعث به وجود آمدن رانت در صادرات شده است.
راه‌اندازی سامانه سیار اهدای خون در قزوین

راه‌اندازی سامانه سیار اهدای خون در قزوین

مدیرکل انتقال خون قزوین گفت: سامانه سیار انتقال خون به زودی در استان راه‌اندازی خواهد شد.
کلینیک تخصصی ملایر آماده بهره‌برداری است

کلینیک تخصصی ملایر آماده بهره‌برداری است

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: عملیات ساخت کلینیک تخصصی فخریه ملایر رو به اتمام است و به زودی با حضور وزیر بهداشت و درمان یا یکی از مسئولان ارشد کشوری بهره‌برداری می‌شود.
گرد فراموشی بر فرش همدان
گرد فراموشی بر فرش همدان
یک طراح فرش: از بودجه یک میلیارد و 260 میلیون تومانی برای احیای فرش همدان فقط 60 میلیون جذب شد
محمود گیلانی سال‌هاست نقش فرش می‌کشد و عمرش را وقف احیای این هنر صنعت فراموش‌شده همدان کرده است. او بابت فاجعه‌ای که بر سر فرش همدان آمد از مسئولان به خصوص مسئولان صنعت، معدن و تجارت گلایه‌مند است.

نظارت بر دستگاه‌های اجرایی قزوین

نظارت
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین از انجام 3 نوبت نظارت و بازرسی از دستگاه‌های اجرایی در سال خبر داد

ثبت ملی 3  اثر تاریخی در همدان

رئیس میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری رزن از ارسال پرونده 4 اثر تاریخی شهرستان‌های رزن و درگزین برای ثبت در فهرست آثار ملی خبر داد و گفت: 3 اثر تاریخی ثبت ملی شد.
PDF چهارشنبه 22 خرداد 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان زنجان گفت: تبلیغ زودهنگام در فضای مجازی، جلسات و اجتماعات مغایر قانون انتخابات است و از کاندیداها انتظار می‌رود قانون را سرلوحه کارشان قرار دهند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از آغاز مهلت نام‌نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: المپیاد استعداد برتر ورزش به عنوان بزرگ‌ترین رویداد ورزشی کشور در قزوین برگزار می‌شود و شرایط میزبانی استان در این زمینه مهیاست.
2 قاتل که در پرونده‌های جداگانه مرتکب قتل عمد و به قصاص محکوم شده بودند، با تلاش اعضای شورای حل اختلاف زنجان و با جلب رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافتند و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.