56
سه شنبه 23 مهر 1398
شماره 7785
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بازدید ۱۰ هزار نفر  از حافظیه در یک روز

خبرخوان
سرپرست امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی فارس گفت: در یادروز حافظ ۱۰ هزار نفر از مجموعه فرهنگی- تاریخی حافظیه بازدید کردند.
اخبار ویژه
در آیینی با حضور قصه‌گویانی از سراسر استان بوشهر برترین‌های مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری‌های استان با الگوپذیری از جشنواره دیوارنگاری، به زیباسازی و اجرای دیوار نگاره‌های مطلوب توجه داشته باشند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر برندسازی مدارس را کار اشتباهی دانست و گفت: این رویه در بین عموم مرسوم شده است و همین موضوع باعث بروز معضل آموزشی در آموزش ابتدایی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به این‌که ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای شبکه فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر مصوب شد
مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای بهسازی و نوسازی دستگاه‌های فرسوده و ارتقای کیفیت نان به خبازی‌های استان تسهیلات بانکی با بهره متعادل پرداخت می‌شود.
کوچه‌ای در بافت قدیم شیراز و در همسایگی مسجد صورتی وجود دارد که در گذشته جزئی از بازارچه‌ قَشُو رَشُو بوده و حکایت‌های بسیاری در پس آن نهفته که بخشی از هویت تاریخی این شهر به شمار می‌رود

بوشهر کانون رایزنی‌های تجاری خلیج فارس می‌شود

بازرگانان بوشهر با کشورهای کویت و قطر ارتباطات قوی تجاری دارند به طوری که امسال با افزایش تعاملات تجاری صادرات غیرنفتی استان افزایش یافته است
اقتصادی
بازرگانان استان بوشهر میزبان تجار و فعالان اقتصادی کشورهای کویت، قطر، امارات متحده عربی و عمان و بازرگانان کل کشور در آذر ماه امسال هستند.
مردم فارس در جشن عاطفه‌ها درخشیدند

مردم فارس در جشن عاطفه‌ها درخشیدند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس با بیان این‌که فارس تاکنون رتبه اول کشور به لحاظ حجم کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال را کسب کرده است
توسعه گردشگری پزشکی ورزشی در شیراز

توسعه گردشگری پزشکی ورزشی در شیراز

شیراز، قطب پزشکی جنوب ایران، اکنون در حوزه پزشکی ورزشی نیز از مجهزترین کادر انسانی و تجهیزاتی در کشور برخوردار است
PDF سه‌شنبه 23 مهر 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
قائم‌مقام طرح توسعه فازهای ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی از عملیات انتقال همزمان 2 سکوی گازی اصلی و اقماری این طرح در موقعیت میدان پارس جنوبی در هفته آینده خبر داد.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها پارک کودک این استان در شهر یاسوج امکانات و تجهیزات لازم را برای بازی کودکان ندارد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کاهش آمار بیکاری استان در تابستان امسال خبر داد.
مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر اظهار کرد: با آبگیری و بهره‌برداری از سد باغان، بخشی از بارگذاری روی منابع آب زیرزمینی منطقه حذف می‌شود.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری 3 سارق پسته و کشف ۱۱۰ میلیون تومان کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.