56
دو شنبه 22 مهر 1398
شماره 7784
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کسب و کارهای اینترنتی در بوشهر گسترش می‌یابد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد شرایط مناسب برای استارت‌آپ‌ها گفت: کسب و کارهای اینترنتی در استان بوشهر گسترش می‌یابد.
اخبار ویژه
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با بیان این‌که ایجاد خانه احزاب یکی از مطالبات بحق و از اولویت‌ها است از تلاش برای راه‌اندازی این مرکز در آینده نزدیک خبر داد.
مدیر کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷ واحد شن و ماسه غیراستاندارد در استان پلمب و غیرفعال است.
در نامه‌های جداگانه از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مراتب ثبت ملی ۳‌اثر طبیعی شهرستان بوانات به استاندار فارس ابلاغ شد.
مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌برداری تصفیه‌خانه آب اضطراری شهر یاسوج تا پایان سال مالی ۹۸ خبر داد.
رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: نرخ‌گذاری و تصویب و نهایی شدن قیمت لباس فرم مدارس بر عهده اتحادیه صنف پوشاک است و آموزش و پرورش تنها نظارت و ساماندهی آن را عهده‌دار است.
مدیر کل حفاظت محیط ‌زیست استان بوشهر گفت: تلاش داریم ایستگاه محیطبانی در کوه بیرمی به عنوان یکی از مناطق حفاظت‌شده راه‌اندازی شود.
بسیاری از فعالان گردشگری شیراز را یک شهر موزه‌ای بزرگ می‌دانند که یک سایت گردشگری پنهان به نام «دارالسلام» در دل آن وجود دارد و ضروری است که به آن پرداخته شود.

پاکسازی سواحل بوشهر از آلودگی نفتی ادامه دارد

برای پاکسازی از دستگاه شست‌وشوی فشار قوی برای جدا کردن نفت استفاده می‌شود یا با بوم جاذب لکه‌های نفتی برداشته می‌شود
زیست بوم
از دهه سوم شهریورماه وقوع آلودگی نفتی و ریزش نفت به دریا در حوالی جزیره خارگ بر اثر نشتی خطوط لوله نفتی اتفاق افتاد
روزگار خوش یک روستا

روزگار خوش یک روستا

در روستای کلاغ‌نشین همه برای رونق تولید و کسب درآمد در تکاپو هستند و فرد بیکاری سکونت ندارد
مردم روستای «کلاغ‌نشین» سال‌های نه چندان دور در این منطقه قشلاق را سپری می‌کردند و اکنون با اجرای طرح اسکان عشایر روستانشین شده‌اند و از رفاه و درآمد خوب خود راضی هستند.
جاده شیراز - خرامه در انتظار دوربین‌های نظارتی

جاده شیراز - خرامه در انتظار دوربین‌های نظارتی

ضرورت نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات در محورهای ارتباطی خرامه و خصوصا جاده شیراز خرامه از جمله موارد مطرح‌شده در دیدار فرمانده انتظامی این شهرستان با امام ‌جمعه خرامه بود.
نمایشگاهی برای صنایع غذایی کهگیلویه و بویراحمد
نمایشگاهی برای صنایع غذایی کهگیلویه و بویراحمد
نمایشگاه توانمند‌سازی صنایع غذایی به مناسبت بیستم مهرماه، روز جهانی غذا، با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
PDF دوشنبه 22 مهر 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
از مجموع ۵۰ هزار خانوار روستایی استان بوشهر، هم‌اکنون ۲۷ هزار خانوار زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر هستند و مابقی از هیچ نوع بیمه‌ای برخوردار نیستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته، ریسک سرمایه‌گذاری در صنعت پرورش میگوی این استان کاهش یافته است.
رئیس انجمن خرمای استان بوشهر با اشاره به تولید ۱۶۰ هزار تن خرما در این استان گفت: تاکنون ۲۸ هزار تن خرمای استان بوشهر به کشورهای مختلف صادر شده است.
۳۴ پروژه گردشگری با ۵۵۱ میلیارد تومان اعتبار در استان بوشهر در دست اجراست.
همراه با «پیک امید» تماشاخانه سیار کانون که به مناسبت هفته ملی کودک راهی استان کهگیلویه و بویراحمد شده بود، 6 کتابخانه نیز با کمک‌ کانون و کتاب‌هایش در مناطق کم‌برخوردار این استان گشایش یافت.