56
چهار شنبه 17 مهر 1398
شماره 7780
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اولتیماتوم استاندار به مدیران بی‌انگیزه کهگیلویه و بویراحمد

استاندار: طرح‌هایی که برچسب اقتصاد مقاومتی به خود گرفته‌اند باید در اولویت دستگاه‌های مربوطه قرار گیرند
اقتصادی
انباشت مصوبات اجرانشده و معطل‌مانده در سال‌های گذشته و یا گره زدن اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی به کمبود منابع دولتی و یا مشکلات دیگر نشان می‌دهد که
اخبار ویژه
مانوری که قرار بود عاملی برای ارتقای سطح آمادگی در مواجهه با حوادث باشد در برخی مدارس شیراز به بیماری دانش‌آموزان و رنج والدین منتهی شد.
طرح حذف قبض‌های کاغذی گاز با هدف بهبود کیفیت، دقت خدمات و همچنین حفاظت ازمحیط ‌زیست همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر اجرا می‌شود.
مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باکیفیت‌ترین گندم از استان خوزستان برای تهیه آرد به این استان وارد شده و چنانچه نانوایی‌ها بی‌کیفیتی نان را به استفاده آرد نامرغوب ربط دهند بهانه‌جویی بی‌دلیلی است.
کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشاورزان طی 3 روز آینده محصولات خود را برداشت کنند.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث سد خرسان ۳، 1400 هکتار از جنگل‌های بلوط چندین هزارساله بلوط در منطقه سادات محمودی دنا نابود می‌شود.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت ۷۷ نفر با گاز مونوکسید کربن در 6 ماه ابتدایی سال جاری خبر داد.
سرپرست امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از افزایش قیمت بلیت ورودی برای اماکن فرهنگی تاریخی این استان با موافقت هیات وزیران خبر داد.

بهره‌برداری از ۲۱ طرح هادی در روستاهای بوشهر

این طرح‌ها با ۲۴میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال اعتبار در روستاهای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر افتتاح شد
روستایی
همزمان با ۱۵ مهر ماه روز روستا ۲۱ طرح هادی با ۲۴ میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال اعتبار در روستاهای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر افتتاح شد
بوشهر؛ میزبان جشنواره و نمایشگاه ملی خرما

بوشهر؛ میزبان جشنواره و نمایشگاه ملی خرما

جشنواره، نمایشگاه و میز ملی خرما و صنایع وابسته آبان امسال در بوشهر برگزار می‌شود.
بازدید 44 هزار گردشگر از آثار جهانی ساسانیان

بازدید 44 هزار گردشگر از آثار جهانی ساسانیان

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اعلام کرد که طی 6 ماه اول امسال، حدود 44 هزار گردشگر داخلی و خارجی از آثار جهانی منظر ساسانیان بازدید کرده‌اند.
اکوسیستم شکننده‌ «خور گردشگری» گناوه
اکوسیستم شکننده‌ «خور گردشگری» گناوه
پل خور گردشگری یکی از مهم ترین طرح های گناوه است که باوجود گذشت 18 سال از زمان نقشه کشی آن همچنان با 50 درصد پیشرفت در حال اجراست
احداث پل خور گردشگری از مطالبات مهم مردم گناوه است که سال‌های زیادی برای تحقق آن انتظار کشیده‌اند.
توزیع پنل خورشیدی در میان عشایر بهمئی
توزیع پنل خورشیدی در میان عشایر بهمئی
رئیس اداره امور عشایر بهمئی با اشاره به این‌که شمار زیادی از عشایر این شهرستان در مناطق سخت‌گذر ساکن هستند گفت: توزیع پنل خورشیدی در میان عشایر کوچرو در اولویت است.
کشتارگاه‌های فارس در شرایط نامناسب بهداشتی
کشتارگاه‌های فارس در شرایط نامناسب بهداشتی
مدیر کل دام‌پزشکی استان فارس مدعی است که از 33 کشتارگاه موجود در این استان تنها 4 کشتارگاه صنعتی دارای شرایط بهداشتی لازم است.
7 /4 میلیارد تومان برای مقابله  با گرد و غبار بوشهر
7 /4 میلیارد تومان برای مقابله  با گرد و غبار بوشهر
۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی امسال برای مقابله با پدیده گرد و غبار در استان بوشهر اختصاص یافته است.
PDF چهارشنبه 17 مهر 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۰ روستای زیر ۱۰ خانوار این استان از برق برخوردار نیستند.
مدیر کل امورعشایر استان بوشهر گفت: با سرد شدن هوای مناطق ییلاقی فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یاسوج، کوچ قشلاقی عشایر به استان بوشهر آغاز شد
در نشست هم‌اندیشی مدیر مرکز کنترل ترافیک و رئیس اداره بحران شهرداری شیراز بر پایش رودخانه خشک توسط دوربین‌های نظارتی و حسگرهای سنجش میزان سطح آب تاکید شد.
رئیس هیات مدیره بیمارستان سرطان جنوب کشور اعلام کرد که بر اساس برآوردهای انجام‌شده، ٦٠٠ میلیارد تومان برای ساخت و بهره‌برداری این بیمارستان مورد نیاز است