55
دو شنبه 15 مهر 1398
شماره 7778
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کودکانی که استاندار شدند

ویژه‌برنامه‌های آغازین هفته کودک و نوجوان در استان فارس با تکیه زدن تعدادی از کودکان و نوجوانان استان بر صندلی استاندار همراه بود.
اخبار ویژه
هر سال همزمان با آغاز سال تحصیلی، دغدغه تردد ایمن دانش‌آموزان از جمله مهم‌ترین مسائلی است که مورد توجه والدین و مسئولان است
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از 12 هزار تن گردو طی امسال در این استان برداشت شود.
فاز نخست شبکه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهر سی‌سخت مرکز دنا با ظرفیت روزانه 1200‌متر مکعب با حضور «رضا اردکانیان» وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
مدیر کل حفاظت محیط‌ زیست فارس با اشاره به جابه‌جایی صنایع آلاینده از شیراز و با بیان این‌که شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که قول جابه‌جایی از شهر داده بودند هنوز در جای خود مستقر هستند خواستار تسریع در جابه‌جایی صنایع آلاینده شد.
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 4 اثر صنایع دستی زنان هنرمند این استان در پنجمین دوره نشان ملی تولیدات صنایع دستی کشور، نشان ملی مرغوبیت دریافت کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۶۰ درصد کادر درمان این استان پرستاران هستند.
اهالی روستای «کِمیان» از توابع بخش سرفاریاب چرام، سال‌های زیادی است که از نبود جاده ارتباطی، آب‌ آشامیدنی سالم و بهداشتی، گاز و نیز حداقل امکانات اولیه زندگی محروم بوده‌اند

هشدار استاندار به مدیران فارس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس: کارشناسان جهاد کشاورزی فارس هر جا استفاده متخلفین از پساب فاضلاب برای آبیاری را مشاهده کرده‌اند به سیستم قضایی معرفی کرده‌اند
گزارش
آبیاری برخی مزارع استان فارس با پساب فاضلاب از جمله مواردی بود که منجر به واکنش و دادن اخطار از‌سوی استاندار فارس به مدیران مربوطه در سومین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده این استان شد.
2 /4 میلیارد دلار صادرات از پارس جنوبی

2 /4 میلیارد دلار صادرات از پارس جنوبی

در نیمه نخست امسال 11 میلیون تن انواع محصولات از این گمرک صادر شده است
مدیر کل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی ‌گفت: در نیمه نخست امسال، در اوج تحریم‌ها افزون بر ۱۱ میلیون تن انواع محصولات به ارزش 2/4 میلیارد دلار از گمرک پارس جنوبی صادر شد.
نگرانی شهروندان بوشهری از آلودگی شناگاه‌ها

نگرانی شهروندان بوشهری از آلودگی شناگاه‌ها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار رسیدگی به وضعیت آلودگی شناگاه‌های شهر بوشهر شد
رونق اشتغال روستایی در فارس با اجرای 4 هزار طرح
رونق اشتغال روستایی در فارس با اجرای 4 هزار طرح
مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس اختصاص ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب 4 هزار طرح و ایجاد اشتغال ۲۰ هزار نفری را از اقداماتی عنوان کرد
PDF دوشنبه 15 مهر 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس آخرین آمارهای بیش از ۲۲ هزار نفر از این استان در سامانه سماح برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند.
فرماندار تنگستان خواستار همکاری بانک‌ها در توسعه اشتغال شد و گفت: با توسعه طرح‌های اشتغال امیدواریم آمار بیکاری شهرستان کاهش چشمگیری پیدا کند.
کارشناس خدمات بیمه‌ای محصولات کشاورزی استان فارس با اشاره به تغییرات مثبت بیمه محصول کلزا نسبت به سال گذشته از امکان تهاتر سهم بیمه‌گزار
مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت گفت: همه تجهیزات پزشکی و متخصصان بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی این شهرستان تأمین و این مرکز درمانی تا پایان پاییز امسال بهره‌برداری می‌شود.