55
چهار شنبه 10 مهر 1398
شماره 7774
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

معضل مدارس کم‌جمعیت در کهگیلویه و بویراحمد

817 مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی استان زیر 10 دانش آموز دارند
آموزش
با این‌که کهگیلویه و بویراحمد یکی از بالاترین سرانه‌های فضاهای آموزشی در کشور را دارد پراکندگی روستاها، کوهستانی بودن استان، به حد نصاب نرسیدن تعداد دانش‌آموزان و...
اخبار ویژه
معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال افزون بر ۴۱۰ میلیارد ریال برای بازآفرینی معابر بافت فرسوده شهری این استان اختصاص یافته است.
با وجود ارائه رایگان مراقبت‌های نوین سلامت به سالمندان در شهرستان دیّر استان بوشهر، استقبال آنها برای دریافت این خدمات مطلوب نیست.
دبیر رویداد ملی خوش‌نویسی «ع» از تمدید مهلت ارسال اثر به این رویداد تا ۱۵ مهرماه خبر داد.
رئیس مرکز بهداشت محیط کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۶ سالن غذاخوری بین‌راهی در استان پلمب شده است.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به پیش‌بینی برداشت ۱۶۴ هزار تن محصول از نخیلات استان گفت: تاکنون ۸۰ درصد محصول نخیلات استان بوشهر معادل ۱۱۰ هزار تن برداشت شده است.

دستور وزیر جوان برای ارتقای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد

وزیر ارتباطات در دیدار با استاندار در خصوص اجرای مصوبات توسعه فناوری ارتباطی دستور ویژه داد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد هفته جاری دیدارهای جداگانه‌ای برای حل مشکلات و توسعه این استان با برخی وزرا و مقامات کشوری از جمله وزرای راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات در تهران داشته است.
ساخت سرویس بهداشتی روی سازه آبی لار

ساخت سرویس بهداشتی روی سازه آبی لار

جانمایی نامناسب برای اجرای این طرح نه تنها حریم اثر تاریخی «پسکل»، بلکه حریم رودخانه را نیز رعایت نکرده است
ناهماهنگی میان شهرداری و میراث فرهنگی در لار عاملی شد تا اثر تاریخی «پسکل» تبدیل به سرویس بهداشتی شود.

فارس 1600 فضای آموزشی فرسوده دارد

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس اعلام کرد که بالغ بر 1600 فضای فرسوده و تخریبی آموزشی در نقاط مختلف این استان وجود دارد که برای بازسازی یا بهسازی آن هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
کم‌آبی در روستاهای ساحلی رفع می‌شود
کم‌آبی در روستاهای ساحلی رفع می‌شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: 1۱۷۰ کیلومتر از خط انتقال و شبکه توزیع آب روستاهای استان بوشهر فرسوده است و نیاز به بازسازی و نوسازی دارد.
ساماندهی سرویس‌ مدارس در بوشهر
ساماندهی سرویس‌ مدارس در بوشهر
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر از اجرای طرح ساماندهی سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزان در شهر بوشهر خبر داد.
استقرار 500 نیروی شهرداری شیراز در مرز شلمچه
استقرار 500 نیروی شهرداری شیراز در مرز شلمچه
شهردار شیراز اعلام کرد که بیش از 500 نفر توسط این مجموعه با هدف خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به خوزستان اعزام و در موکب احمد بن موسیع منطقه شلمچه مستقر خواهند شد.
PDF چهارشنبه 10 مهر 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال، تعداد اقامتگاه‌های بوم‌گردی روستایی استان بوشهر بر اساس ظرفیت‌های روستایی افزایش می‌یابد.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یازدهمین جشنواره فراگیری «نخستین واژه، آب» در مدارس ابتدایی استان خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری‌ها و نظام مهندسی ملزمند از دادن پایان کار به ساختمان‌های اداری و عمومی فاقد مناسب‌سازی برای معلولان ممانعت کنند.