55
شنبه 23 شهریور 1398
شماره 7758
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سالن ۶ هزار نفری شیراز در آستانه بهره‌برداری

عمران
استاندار فارس با اشاره به پیشرفت مناسب در ساخت سالن ۶ هزار نفری شیراز این طرح را از طرح‌های بزرگ و منحصر به فرد ورزشی در کشور دانست که می‌تواند میزبان رویدادهای بین‌المللی باشد.
اخبار ویژه
دادستان شیراز اعلام کرد که فقط باغ‌رستوران‌های غیرمجاز و متخلف منطقه گردشگری قلات مسدود شده‌اند و تردد در این منطقه محدود نیست.
رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که نبود پارکینگ عمومی در معابر شهری ما یک معضل است
سرپرست شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر با تشریح وضعیت منابع آب زیرزمینی استان گفت: شاهد برداشت‌های بی‌رویه و افت سطح آب‌های زیرزمینی در استان بوشهر هستیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهمیه نفت سفید در مناطق گازرسانی‌شده استان باید قطع شود.
مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی منطقه ۵ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طی 2 سال ازفعالیت این قرارگاه در مناطق محروم استان‌های خوزستان، فارس و بوشهر، تاکنون دربیش از 1200 روستا طرح محرومیت‌زدایی اجرا شده است.
استاندار بوشهر با تأکید بر ضرورت ساماندهی بناها و محوطه‌های تاریخی بوشهر گفت: این استان دارای آثار و ابنیه‌های تاریخی متعددی است
رئیس اتاق اصناف بوشهر گفت: نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم پوشاک، لوازم‌التحریر و اقلام مورد نیاز مردم در آستانه سال تحصیلی جدید از 22 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برگزار شده است.

افتتاح 4 پروژه عمرانی شیرازدر دهه فجر

خبرخوان
شهردار شیراز از تلاش برای افتتاح 4 پروژه چپگرد صدرا، تقاطع مهدیه–امیرکبیر، بزرگراه مهدیه و تقاطع شهید رودکی در دهه فجر امسال خبر داد.
توسعه یاسوج به بهای جان بلوط‌ها

توسعه یاسوج به بهای جان بلوط‌ها

مدیر کل محیط ‌زیست استان: انتظار می‌رود دستگاه قضایی در زمینه مبارزه با تخلفات شکار و صید، جلوگیری از زمین‌خواری و کوه‌خواری، آلودگی و تخریب محیط زیست همکاری لازم را داشته باشد
توسعه شهرنشینی و ساخت و سازها در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج به بهای نابودی درختان چندصدساله بلوط روز به روز در حال افزایش است.
تغییر ساعت کار ادارات استان بوشهر از امروز

تغییر ساعت کار ادارات استان بوشهر از امروز

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: از امروز بیست‌وسوم شهریورماه، ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تغییر می‌کند.
شهریور غمبار دانشکده کشاورزی شیراز
شهریور غمبار دانشکده کشاورزی شیراز
نبود زیرساخت‌های درمانی، حمل و نقل و عمرانی مناسب در این دانشکده منجر به خطراتی شده که مرگ 2 دانشجو را تاکنون رقم زده است
شهریور ماه نامبارکی برای دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز بود؛ دانشکده‌ای جداافتاده از پردیس اصلی دانشگاه ارم که در ۱۲ کیلومتری شیراز و در جاده شیراز- اصفهان موسوم به باجگاه قرار دارد.
حذف بویراحمد و دنا از طرح«یارانه حقوق»
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از حذف یارانه حقوق و دستمزد دو شهرستان بویراحمد و دنا به دلیل پایین بودن آمار بیکاری خبر داد
اکتشاف پهنه‌های جدید معدنی در کهگیلویه و بویراحمد
اکتشاف پهنه‌های جدید معدنی در کهگیلویه و بویراحمد
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۳۰۰ هزار کیلومتر مربع برنامه جدید اکتشافی در استان‌های کشور داریم.
«نه» به تخریب محیط زیست در چاهک
«نه» به تخریب محیط زیست در چاهک
شمار زیادی از فعالان و دوستداران محیط زیست با تشکیل زنجیره انسانی در محل اجرای یک طرح در روستای گردشگری چاهک از توابع شهرستان گناوه با موضوع «نه به تخریب محیط زیست» به این موضوع اعتراض کردند.
PDF شنبه 23 شهریور 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
مدیرعامل اتحادیه مرکزی شرکت‌های تعاونی تولید روستایی با اشاره به تلاش برای توسعه کشت چغندر پاییزه در کشور تاکید کرد
معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز گفت: طرح «سینما کتاب» همزمان با روز ملی سینما با محوریت فیلم‌های اقتباسی در شیراز آغاز شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: باراه‌اندازی نهضت سردخانه در نخلستان‌ها ۱۸ هزار تن به ظرفیت سردخانه‌های این استان افزوده شد.
مدیر کل انتقال خون بوشهر عنوان کرد: از آنجا که در بوشهر بیمارانی داریم که به طور مکرر به تزریق خون احتیاج دارند پس نیاز به خون و فراورده‌های خونی همواره احساس می‌شود.
مدیر کل دفتر شهری و شورای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی وضعیت دفن زباله در شهرهای استان نیازمند اراده جمعی است.