55
سه شنبه 12 شهریور 1398
شماره 7751
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

میزبانی شیراز از  نخستین جشنواره ملی «آی‌مت»

خبرخوان
۱۷۵۰ کودک و خانواده‌هایشان از ۳۱ استان کشور در نخستین جشنواره ملی شادی و نشاط کشوری «آی‌مت» در نمایشگاه بین‌المللی فارس گرد هم آمدند.
اخبار ویژه
مدیر بنیاد مسکن نی‌ریز تعداد واحدهای مسکونی مقاوم‌سازی‌شده در روستاهای این شهرستان را 16 هزار و 288 واحد و تعداد تسهیلات ساخت مسکن اعطایی
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز گفت: برای افزایش مشارکت مردمی، سرای محله‌های شیراز با فراخوان عمومی به سازمان‌های مردم‌نهاد واگذار می‌شود.
مدیر کل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرار مالیاتی در همه صنوف استان و به تبع آن در کشور وجود دارد.
سرپرست اداره امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: اماکن تاریخی و موزه‌های تحت پوشش این اداره کل روزهای ۱۸‌و ۱۹ شهریورماه مصادف با تاسوعا و عاشورا تعطیل هستند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس اعلام کرد: یک انبار حاوی گندم احتکارشده با همکاری سربازان گمنام امام زمانعج در شیراز کشف شده است.
مدیر کانون شیفتگان حضرت قائمعج استان بوشهر گفت: هجدهمین همایش شیرخواران مهدوی در روز ۱۵ شهریور مصادف با ششم محرم ساعت ۱۷ در مصلا جمعه شهر بوشهر برگزار خواهد شد.
همزمان با دهه اول محرم نمایشگاه «تن‌پوش‌های عاشورایی» اثر «آمنه فروردین» طراح لباس گروه‌های موسیقی، با حضور معاون سیاسی- امنیتی استانداری بوشهر و
رئیس اداره امور عشایر گچساران گفت: پس از سال‌ها که به دلیل خشکسالی کوچ پاییزه عشایر به مناطق قشلاقی دیرهنگام صورت می‌گرفت

مکنده‌ها مایه حیات بوشهر را می‌کشند

بهره‌برداری‌های بیش از حد از منابع زیرزمینی منجر به افت شدید سطح آب‌های زیرزمینی، هجوم آب شور به سفره‌های ساحلی، فرونشست و آلودگی‌های میکروبی و شیمیایی شده است
منابع
بر اساس آمارها، در ۲۰ سال گذشته حدود ۱۰ میلیارد متر مکعب از آب‌های زیرزمینی برای کل مصارف استان بوشهر برداشت شده
حاشیه سازی برای مدیریت شهری شیراز

حاشیه سازی برای مدیریت شهری شیراز

رئیس شورای شهر شیراز: نظارت شورا بر عملکرد شهرداری تشدید می شود
تابلوهای شهری در شیراز طی‌ یک ‌سال گذشته، هر از گاهی خبرساز شده و آوازه آن گاه از مرزهای استان و کشور نیز فراتر رفته است.
سلام گرما به سرزمین سرد و سخت

سلام گرما به سرزمین سرد و سخت

پس از یک سال از کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به روستاهای دلی خمسیر،گاز گرمابخش خانه های سردترین و سخت گذرترین نقطه استان شد
وقتی در چله زمستان سال ۹۷ کلنگ گازرسانی به روستاهای «دلی خمسیر» بر زمین زده شد، کمتر کسی باور می‌کرد در مدت زمانی کمتر از یک سال گاز گرمابخش خانه‌های یکی از سردترین و سخت‌گذرترین مناطق کهگیلویه و بویراحمد شود
مدارس بوشهر زیبامی‌شوند
مدارس بوشهر زیبامی‌شوند
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: اعتبارات زیباسازی مدارس استان تامین می‌شود.
PDF سه‌شنبه 12 شهریور 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
مشکل بیمه کارگران کارخانه قند فسا که خواستار دخالت فرمانداری این شهرستان برای رفع آن شده بودند، با پیگیری این دستگاه اجرایی به صورت موقت رفع شد.
رتبه اول اضافه وزن و چاقی در استان بوشهر بر اساس بررسی و نتایج به‌دست‌آمده از افراد مراقبت شده در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت مربوط به گناوه است.
مشاور شهردار و مدیر پروژه پارک کوهستانی دراک گفت: تعدادی پرنده که برای قرنطینه، تیمار و بازپروری در زیستگاه حیوانات پارک کوهستانی دراک نگهداری می‌شدند، به دامان طبیعت بازگشتند.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: هزینه لباس فرم 6۲۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد از سوی آموزش و پرورش استان بوشهر تامین می‌شود
رئیس اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان هیات‌های عزاداری از نصب هر گونه داربست در معابر عمومی که عامل مسدودی مسیر شود خودداری کنند.