55
سه شنبه 5 شهریور 1398
شماره 7745
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

126پروژه درخدمت عمران شهری بوشهر

شهری
مدیر کل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری بوشهر از افتتاح ۱۲۶ پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان در شهرهای استان خبر داد.
اخبار ویژه
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده ۹۰ نقطه حادثه‌خیز کم‌هزینه و پر‌هزینه در جاده‌های این استان اصلاح شد.
معاون امور شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1۴۷۱ واحد مسکونی استان که در سیل فروردین امسال دچار خسارت شده بودند، از تسهیلات کم‌بهره و حمایتی این بانک بهره‌مند شدند.
مرکز دندان‌پزشکی همراه با بیهوشی بیماران پروانه‌ای در بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنینع شیراز افتتاح شد.
ورزشکاران شرکت‌کننده از استان فارس در بیست‌ و دومین دوره رقابت‌های جهانی پیوند اعضا و بیماران خاص که در شهر نیوکاسل انگلستان برگزار شد، ۲۵ مدال کسب کردند.
مدیر شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ طرح تولیدی مرغ تخم‌گذار و یک طرح مرغ گوشتی در مناطق مختلف این استان افتتاح شد.
عضو نوجوان کانون پرورش فکری فارس در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان به عنوان برگزیده معرفی شد.
استعفای «بهرام رضاییان» مدیرعامل پیشین باشگاه پارس جنوبی مورد قبول هیات مدیره این باشگاه قرار گرفت.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بهبود فضای کسب و کار در استان گفت: در صورت اجرای موفق طرح‌های اشتغال‌زایی در استان زمینه اشتغال برای بیش از ۶ هزار نفر ایجاد می‌شود.

رئیس‌ جمهوری طرح‌های فارس را افتتاح کرد

مجموع ارزش این طرح‌هاکه عمدتا در زمینه توسعه روستایی است، افزون بر ۴۸۰ میلیارد تومان اعلام شد
هفته دولت
رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران همزمان با سومین روز هفته دولت در ویدئوکنفرانس با استان‌های مختلف طرح‌های حوزه توسعه روستایی را افتتاح کرد که شمار زیادی از این طرح‌ها در استان فارس بود.
جشن عمران روستایی در بوشهر

جشن عمران روستایی در بوشهر

2۵۰۰ واحد مسکن روستایی استان بوشهر در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی شد
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر دارای طرح هادی هستند.
پروژه‌ای که 50 سال طول می‌کشد

پروژه‌ای که 50 سال طول می‌کشد

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد معتقد است با روند کنونی تزریق اعتبارات، اتمام پروژه راه‌آهن یاسوج- اقلید چشم انداز روشنی ندارد
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که پروژه راه‌آهن یاسوج - اقلید با روند کنونی تزریق اعتبارات حدود نیم قرن طول می‌کشد گفت: پیگیر هستیم که سالیانه حداقل ۲۰۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یابد.
پایان ویلاسازی در «دشت‌کوه»
پایان ویلاسازی در «دشت‌کوه»
مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس: مجوز احداث تعدادی باغ‌شهر داده شده، اما مجوز ساخت‌و‌ساز و ایجاد ساختمان به هیچ وجه در محدوده دشت ‌کوه شیراز داده نشده است
ده‌ها ویلای در حال ساخت در منطقه دشت ‌کوه شیراز و ابتدای جاده این کلان‌شهر به سمت خرامه، اول شهریور ۹۸ به دستور دادستان شیراز تخریب شد
ثبت ۱۰ تصویر متفاوت از پلنگ ایرانی
ثبت ۱۰ تصویر متفاوت از پلنگ ایرانی
مدیر کل حفاظت محیط‌ زیست کهگیلویه و بویراحمد از ثبت ۱۰ تصویر متفاوت از پلنگ ایرانی در مناطق حفاظت‌شده استان خبر داد.
تلاش برای آزادی حاجتی
تلاش برای آزادی حاجتی
رئیس شورای شهر شیراز گفت: به عنوان رئیس جدید این نهاد وظیفه دارم پیگیری لازم و جدی برای آزادی «مهدی حاجتی» را انجام دهم.
3032 ماموریت امدادی در یک ماه
3032 ماموریت امدادی در یک ماه
رئیس اورژانس ۱۱۵ بوشهر اظهار کرد: در مرداد ماه سال جاری 30۳۲‌ماموریت امدادی شامل 20۸۰ ماموریت غیرتصادفی و 952‌ماموریت تصادفی انجام شده است.
PDF سه‌شنبه 5 شهریور 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر گفت: صیادان در ۳۵ روز گذشته 1080 تن صید کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۴ درصدی دارد.
رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه با بیان این‌که نگران روند افزایشی کودکان کار هستیم گفت: در ۵ ماه اول امسال، در این شهرستان ۱۰‌کودک کار برای ادامه تحصیل تشویق و از کار کردن در خیابان منع شدند.
فصل صید ماهی با مجوز اداره جهاد کشاورزی جهرم از دریاچه سد سلمان فارسی در حوزه این شهرستان آغاز شد.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر گفت: ایجاد مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در این استان ضروری است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر از رفع تصرف 2500 متر‌ مربع از اراضی دولتی به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال در این شهر خبر داد.
با توجه به نزدیک بودن ایام بازگشایی مدارس، خانواده‌ها باید از خرید لوازم‌التحریر غیراستاندارد که به کودکان صدمه وارد می‌کند، پرهیز کنند.