55
چهار شنبه 30 مرداد 1398
شماره 7740
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آمار بیکاری فارس در وضعیت مناسب

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی فارس گفت: ۶۸ درصد از کل اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای سال ۹۷ در قالب اسناد خزانه و مابقی به طور نقدی تخصیص یافته است.
اخبار ویژه
رئیس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که از وضعیت نظارت بر بازار رضایت ندارد گفت: عدم پرداخت بدهی دولت به اتاق اصناف سبب شده در نظارت بر بازار لنگ بزنیم.
مدیر کل زندان‌های استان بوشهر با اشاره به این‌که در استان ۵۳ زندانی مهریه داریم گفت: میزان ورود به زندان‌های استان بوشهر 5 درصد کاهش یافت.
دبیر نخستین جشنواره جنگ‌نامه‌خوانی و نقالی استان بوشهر با اشاره به برگزاری این جشنواره در ۷ شهریور گفت: مهلت ارسال آثار جشنواره جنگ‌نامه‌خوانی و نقالی تا شنبه ۲ شهریور تمدید شد.
نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای سد آبریز ۳۰ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی کهگیلویه و چرام آبی می‌شود.
فرماندار گناوه گفت: امسال به مناسبت هفته دولت در شهرستان گناوه ۵۲ طرح به مبلغ ۹۵ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
معاون بهبود تولیدات گیاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال زراعی جاری، 4۳۰۰ هکتار از اراضی استان زیر کشت برنج رفته است.

رکورد جهانی فارس در فرونشست زمین

به دلیل شکاف‌هایی که در دامنه کوه و دشت وجود دارد میزان فرونشست زمین در دامنه‌های دشت مرودشت بیشتر بوده است
برداشت بی‌رویه از ذخایر آب زیرزمینی و عدم مدیریت آن وضعیت را در فارس بحرانی کرده و تن تشنه زمین را در این استان فروریخته است، به گونه‌ای که گفته می‌شود فارس مقام اول فرونشست جهان را به خود اختصاص داده است.
گردشگران جام جهانی قطر به بوشهر می‌آیند

گردشگران جام جهانی قطر به بوشهر می‌آیند

معاون استاندار: با اجرای پروژه « بوشهر توریسم2022» به دنبال تقویت زیرساخت‌های گردشگری شهری، روستایی، عشایری و دریایی هستیم
معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: پروژه بوشهر توریسم ۲۰۲۲ با هدف جذب گردشگران جام جهانی قطر آغاز شده و تاکنون پیشرفت بسیار خوبی داشته است.
جایگزینی گاز به جای سوخت مایع در صنایع بوشهر
جایگزینی گاز به جای سوخت مایع در صنایع بوشهر
سال گذشته، گازرسانی به ۱۰۰ صنعت برای ما تعریف شده بود، اما به ۱۳۰ صنعت گازرسانی انجام شد
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از افزایش کیفیت گازرسانی به استان بوشهر خبر داد و گفت: با اجرای پروژه‌های متنوع، ضریب نفوذ گاز شهری استان بوشهر به ۹۹ درصد رسید.
PDF چهارشنبه 30 مرداد 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
سناریوی تهی شدن بازار یاسوج از مرغ دوباره تکرار و باعث گلایه مردم شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در خصوص گرانی بلیت‌های هواپیما گفت: با توجه به الزام بر رعایت سقف نرخ فروش بلیت در تمامی مسیرهای پروازی داخلی، نرخ‌های مصوب اجرایی از تاریخ اول تیرماه ۹۸
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با آفرودسواری در محیط زیست شکننده و آسیب‌پذیر استان مخالف هستیم و نباید طبیعت به خاطر تفریح عده‌ای خاص از بین برود.
معاون میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تامین اعتبار موزه بزرگ این استان تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.