55
چهار شنبه 23 مرداد 1398
شماره 7735
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بی‌آبی در بوشهر 2 ساله رفع می‌شود

خبرخوان
مدیر کل آب روستایی استان بوشهر گفت: با وارد مدار شدن آب‌شیرین‌کن‌ها، تا اوایل سال ۱۴۰۰ بحران آب در استان بوشهر به پایان خواهد رسید.
اخبار ویژه
معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در اجرای اورژانس هسته‌ای بوشهر با زیربنای ۸ هزار متر مربع، ۶۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.
زلزله 2/5 ریشتری دوشنبه ۱۴ مرداد در کهگیلویه و بویراحمد خسارت‌هایی در زمینه‌های زیرساختی به برخی از شهرهای استان از جمله شهرستان چرام وارد کرد
استاندار فارس گفت: بیمارستان‌هایی که عملیات اجرایی آنها بالای ۷۰ درصد پیشرفت است در اولویت ساخت هستند.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور درباره ثبت جهانی محور زندیه قبلا گفته بود که ساخت هتل آسمان با ارتفاع بیش از حد تعیین‌شده در حریم ارگ کریم‌خان زند بزرگ‌ترین مانع بر سر راه ثبت جهانی محور زندیه است.
مدیر برنامه‌‌ریزی طرح مشاغل خانگی در استان بوشهر گفت: طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در چهار فاز در استان بوشهر در حال اجرا است.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به وضعیت فضاهای آموزشی استان گفت: نزدیک به ۹ درصد از فضاهای آموزشی استان بوشهر تخریبی است.
سال‌ها است که اتصال بوشهر به خط راه‌آهن سراسری کشور به‌ عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم استان مطرح است، ولی تاکنون این مهم به نتیجه نرسیده است.

آتشی که پرونده «ارگ» را دوباره گشود

امیری: هنوز نظر قطعی کارشناسان فنی که مامور بررسی وضعیت هتل آسمان شده‌اند، اعلام نشده و بهتر است که گزارش کارشناسی در این باره بعد از این مرحله ارائه شود
میراث
چند سال پیش، ارگ کریم‌خان زند منتظر ثبت در فهرست جهانی یونسکو بود که سر برآوردن هتل آسمان راه را بر این ثبت بست و انتظارها را به پستو برد.
صنایع غیرفعال تغییر کاربری می‌دهند

صنایع غیرفعال تغییر کاربری می‌دهند

65 درصد علت تعطیلی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان کمبود نقدینگی است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با آغوش باز پذیرای متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی استان هستیم.
وضعیت بحرانی فرونشست زمین در فارس

وضعیت بحرانی فرونشست زمین در فارس

مدیر شرکت آبفای استان فارس اعتقاد دارد که به دلیل برداشت‌های بی‌رویه از آب‌های زیرزمینی، فارس نه‌تنها در ایران، بلکه در جهان بیشترین میزان فرونشست را دارد.
PDF چهارشنبه 23 مرداد 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سند توسعه روستاهای استان در دست تدوین است و پوشش ده‌ها روستای استان عملیاتی شده است.
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: ۱۰ پروژه دانش‌آموزی از فارس به مرحله کشوری راه یافت.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به بدهی بیش از ۱۶۸ میلیارد ریال بدهکاری این اداره کل در سال‌های گذشته و در ابعاد مختلف گفت: از ابتدای امسال نیز متحمل هزینه‌های زیادی شده‌ایم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه راه‌های استان ۷۵ میلیارد ریال هزینه می‌شود.