55
یکشنبه 13 مرداد 1398
شماره 7727
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

« فصل گرم کتاب» به گناوه رسید

خبرخوان
پویش «فصل گرم کتاب» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با سراسر کشور در مصلای جمعه گناوه برگزار شد
اخبار ویژه
استاندار فارس گفت: در چند روز گذشته با حضور گروه‌های مردمی و دولتی بخش‌های زیادی از حریق کوهمره سرخی مهار شده، اما وزش باد مانع اطفای حریق کامل است.
مدیر کل راه و شهرسازی لارستان نتایج بازدید میدانی مسئولان وزارت راه و شهرسازی از محور لار - جهرم  را تشریح کرد.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به شعار امسال تحت عنوان «ازدواج ساده، مهربانی مفصل» قرار شده است برنامه ازدواج آسان در استان برگزار شود.
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۱ تاکنون ۴۰۰ قلم از اشیای تاریخی کهگیلویه و بویراحمد مرمت و ساماندهی شده که از این تعداد ۷۰ مورد در سال ۱۳۹۷ بوده است.
استاندار بوشهر پیشرفت سد خائیز تنگستان را حدود ۳۰ درصد عنوان کرد و گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای این طرح تخصیص اعتبار گرفتیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: برای تامین برق روستاها و شهرها و ایجاد اشتغال و درآمدزایی پنل‌های خورشیدی در استان بوشهر با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.
با موافقت معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوانان ایران ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تولید فیلم کوتاه در استان بوشهر اختصاص یافت.
در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان گناوه، مدیر کل شیلات استان بوشهر گفت: انتظار فعالیت‌های شیلاتی در شهرستان‌هایی که به دریا وصل هستند بیشتر است

ماموریت ویژه مدیران فارس

استاندار: ایجاد اشتغال و راه‌اندازی حداقل یک کارگاه با اشتغال‌زایی ۲۰۰ نفر در هر شهرستان در ارزیابی عملکرد مدیران موثر است
توسعه
سفر یک‌روزه استاندار فارس به شهرستان خرامه درشمال شرق شیراز با تاکید وی بر ماموریت مدیران استان در زمینه اهتمام به اشتغال‌زایی در شهرستان‌ها همراه بود.
تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی؛ قبل از فصل سرما

تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی؛ قبل از فصل سرما

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: در ابلاغ اعتبارات باید زودتر عمل شود تا پروژه های آسفالت راه ها و معابر روستایی به فصل سرما نرسد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های آسفالت راه‌ها و معابر روستاهای این استان قبل از فصل سرما و آغاز بارش برف و باران تعیین تکلیف شود.
کازرون صاحب گمرک می‌شود

کازرون صاحب گمرک می‌شود

با تامین اعتبارات مورد نیاز تا پایان امسال تشکیلات گمرگ در شهرستان کازرون مستقر می‌شود و امید است نخستین محموله صادراتی از طریق گمرک این شهرستان به خارج از کشور صادر شود.
ساخت پردیس سینمایی در یاسوج کلید خورد
شهردار یاسوج گفت: طبق تفاهم‌نامه صورت‌گرفته با سازمان سینمایی ساخت پردیس سینمایی با ۵ سالن در ترمینال قدیم شهر یاسوج کلید خورد.
PDF یکشنبه 13 مرداد 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
با گذری به محلات شهر یاسوج می‌بینیم که خدمات‌رسانی ناتمام کام مردم را تلخ و موجبات گلایه مردم را فراهم کرده است. در فاصله کمتر از ۲ کیلومتر با مرکز شهر و در مناطق شمالی این شهر یکی از قدیمی‌ترین محلات قرار دارد.
مردی ۴۲ساله در جهرم در استخری کوچک غرق‌ شد و فوت کرد. این ششمین قربانی غرق‌شدگی طی یک ماه در جهرم است.
روند قضاوت داوران بانو در جشنواره مدرسه‌های فوتبال رده سنی زیر ۱۲ سال پسران استان بوشهر که از چهارشنبه‌شب گذشته آغاز شده بود، از سوی اداره کل ورزش و جوانان این استان متوقف شد.
مسئول یگان و حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت: ۲۰۰‌هکتار از جنگل‌ها و مراتع مناطق مختلف این شهرستان امسال طعمه حریق شد و بیشتر آنها در ۴۰ روز اخیر رخ داد.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون ۱۰۰ هزار مهاجر در حاشیه شهر یاسوج زندگی می‌کنند که سطح خدمات‌رسانی به آنان باید افزایش یابد