55
سه شنبه 18 تیر 1398
شماره 7705
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تامین پوشاک مدارس با کمک 130 تولیدی

اخبار فارس
رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از مشارکت ۱۳۰ تولیدی در تامین پوشاک مدارس استان خبر داد.
اخبار ویژه
با توجه به شعار سال و تلاش برای رونق تولید و اشتغال در 3 ماه نخست سال جاری، با ۳۸ درخواست متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان بوشهر موافقت و جواز تاسیس آنها
مدیر کل دفتر امور شهری استانداری بوشهر با تاکید بر تکمیل پروژه‌های عمران شهری استان بوشهر گفت: امسال ۷۸۳ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان بوشهر تخصیص یافته است.
مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوار گفت: فاز اول نخستین مجتمع گردشگری شهر کوار با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه‌اندازی شد.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز مدعی شد که پروژه پل کابلی شیراز که در دوره چهارم شورای این شهر احداث شده است، هنوز 60 میلیارد تومان بدهی دارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: در صورت حل مشکل اعتباری، کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی ره شهرستان کنگان تا 3 ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مشارکت ۸۰ درصدی جمعیت بالای ۳۰ سال استان بوشهر در بسیج ملی کنترل فشار خون خبر داد.
در ادامه نقل و انتقالات و در آستانه بازی‌های فصل نوزدهم مسابقات فوتبال باشگاه‌های لیگ برتر ایران، «مگنو باتیستا» بازیکن بزریلی به تیم پارس جنوبی‌ جم پیوست.
هر سال در کشور با شروع فصل تابستان تراژدی پیک مصرف و خطر خاموشی بر قلب شبکه و نیروگاه‌ها حساسیت مدیریت مصرف را دوچندان می‌کند.

روز امین ولایت

ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت روز حضرت شاهچراغ ع اعلام شد
اخبار فارس
روز ششم ذی‌القعده بزرگداشت مردی است که سید‌ السادات الاعاظم و امانت‌دار ولایت نام گرفته است و همزمان با این روز برنامه‌های متعددی در حرم مطهر شاهچراغ ع برگزار می‌شود.
قطع آب در گرمای سوزان شیراز

قطع آب در گرمای سوزان شیراز

معاون دادستانی شیراز: از آبفا خواستیم مشترکان پرمصرف را به دادستانی معرفی کند
این روزها قطع مکرر آب در شیراز در حالی رخ می‌دهد است که این کلان‌شهر ابتدای سال را با سیل بزرگی شروع کرد؛ سیلی بی‌سابقه که امید می‌رفت حداقل تا مدتی مشکلی برای تامین آب
پیاده‌روها در قرق مغازه‌داران و دست‌فروشان

پیاده‌روها در قرق مغازه‌داران و دست‌فروشان

پیاده روهای شهر یاسوج، پایتخت طبیعت ایران، در تصرف مغازه‌داران و دست‌فروشان قرار گرفته است
بازارچه‌ها در خدمت رونق کسب و کار در گناوه
بازارچه‌ها در خدمت رونق کسب و کار در گناوه
سال گذشته گناوه در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان بسیار خوب عمل کرد
برای اشتغال‌زایی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، بازارچه‌هایی به منظور عرضه محصولات کشاورزی با مشارکت صندوق‌های خرد زنان روستایی و کشاورزان و تولیدکنندگان در شهرستان گناوه
کانونی برای ارزیابی مدیران
کانونی برای ارزیابی مدیران
مدیر آموزش و پژوهش و توسعه‌ آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون ارزیابی مدیران به‌زودی در استان راه‌اندازی می‌شود
PDF سه‌شنبه 18 تیر 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
پنجمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین با حضور مقامات استانی در پارک ولایت شهر یاسوج افتتاح شد.
مدیر کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 330 هکتار از جنگل‌ها و مراتع این استان در آتش سوخته است
درختان کهن‌سال قدمگاه محمد حنفیه در شهرستان بوانات استان فارس ثبت ملی شد.
طرح آب‌رسانی به شهر جهرم از سد سلمان فارسی در سال‌های گذشته بارها مورد تاکید قرار گرفته و پیش از این نیز نوید بهره‌برداری از آن داده شده است،
فرماندار تنگستان گفت: راه‌اندازی مجتمع گلخانه‌ای شهرستان تنگستان موجب رونق بیشتر در حوزه کشاورزی مدرن در این شهرستان می‌شود.
فرماندار گناوه گفت: اکنون ۳۷ مرغداری در این شهرستان فعال است که محصولات تولیدی خود را به دیگر شهرستان‌های استان نیز صادر می‌کند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: افت فشار آب شرب مناطق سررود جنوبی شامل شهرک‌های ولایت، الغدیر، تلخسرو و سروک برطرف شد.