55
شنبه 15 تیر 1398
شماره 7702
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ساماندهی الکترونیکی پوشاک مدارس در فارس

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: سامانه الکترونیکی پوشاک مدارس فارس به عنوان بخشی از سامانه الکترونیکی پوشاک مدارس کشور برای سال تحصیلی 99-98 راه‌اندازی شد.
اخبار ویژه
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: احداث پارکینگ طبقاتی از مطالبه‌های جدی مردم این شهر است که باید برای احداث آن اهتمام جدی صورت گیرد.
شهردار یاسوج گفت: 5 ماه از مطالبات معوق کارگران فضای سبز شهرداری این شهرستان که از سال 95 به جای مانده بود، پرداخت شد.
استاندار بوشهر گفت: محورهای مواصلاتی ورودی شمال این استان به خوزستان با اجرای طرح‌های در دست اقدام ایمن‌سازی و تا دهه فجر امسال زیر بار ترافیک خواهد رفت.
مدیر سازمان تجاری‌سازی و فناوری اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی استان فارس از اجرا شدن طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در این استان خبر داد.
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در فارس به تشریح برنامه‌های ایام دهه کرامت این آستان در استان پرداخت و گفت: در ایام دهه کرامت، ۱۳۸ عنوان و ۶۵۰ برنامه
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: تاکنون کشاورزان بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم مازاد بر مصرف خود را به ۱۱۱ مرکز خرید شرکت بازرگانی دولتی غله یا شرکت تعاونی‌ها
رئیس اتحادیه دامداران ایران گفت: با پلاک‌کوبی و هویت‌گذاری دام‌های سبک و سنگین، دولت می‌تواند آمار تولیدات گوشت و نیاز به واردات را مشخص کند.
استان فارس از نظر تعداد روستا با توجه به پهناور بودن این استان قابل مقایسه با سایر استانها نیست

توسعه شهری بوشهر در سراشیبی شمال به جنوب

با هدف متوازن سازی امکانات شمال و جنوب شهر، 4 فرهنگسرا در محلات جنوب شهر بوشهر ساخته خواهد شد
عدالت فراتر از این‌که یک شعار باشد خواسته و مطالبه‌ای عمومی است؛ چه برای کسانی که از امکانات مناسبی برخوردار هستند
چراغ خاموش صنعت در کهگیلویه و بویراحمد

چراغ خاموش صنعت در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج: حداکثر 30 درصد واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان فعال هستند
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد به تبع سایر بخش‌های اقتصادی حال و روز خوبی ندارد.

رقابت تحصیلی در 3 استان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز گفت: ۹۳ هزار و ۱۷۸ داوطلب آزمون سراسری در استان فارس در چهار نوبت و پنج گروه آزمایشی
گرما ساعت کار بانک‌های فارس را تغییر داد
ساعت کار بانک‌های استان فارس در ۲ماه نخست تابستان امسال همانند سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان تغییر کرده است
دیر کمبود کلاس درس دارد
رئیس آموزش و پرورش دیّر استان بوشهر گفت: به دلیل افزایش جمعیت دانش‌آموزی در مقطع ابتدایی، شهر دیر با کمبود کلاس روبه‌رو است.
مسکن مهر دیلم؛ یک گام تا پایان
مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن کشور با اشاره به ساخت ۸۰۰‌هزار مسکن مهر در بیش از ۴۰۰ شهر گفت: واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر بنیاد مسکن دارای پیشرفت ۹۸ درصدی است.
PDF شنبه 15تیر 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: وضعیت برق مصرفی 6‌شهرستان این استان در وضعیت‌های قرمز و زرد قرار گرفت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بودجه امسال ۶۸ میلیارد تومان برای تسریع در روند اجرایی پروژه راه‌سازی بهبهان- گچساران- بابامیدان اختصاص یافت.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جم گفت: با توجه به ضرورت رسیدگی به مناطق محروم، طرح هادی در 7 روستای شهرستان جم اجرا شد.
مدیر گروه سلامت بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد با آرایشگاه‌ها و آن دسته از مراکز زیبایی که مداخله در امور درمانی و پزشکی داشته باشند برخورد قانونی می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: امسال 6‌ هزار هکتار اراضی کشاورزی استان بوشهر به آبیاری تحت فشار مجهز می‌شود که ۴۰ درصد آن در نخلستان‌ها اجرا می‌شود.