55
یکشنبه 21 مهر 1398
شماره 7783
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شکوفایی اقتصادی ابرکوه با کمک ویژه دولت

اقتصادی
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با بیان این‌که ایجاد اشتغال پایدار مهم‌ترین رویکرد اجرایی مدیریت ارشد استان است، گفت: در سفر آتی رئیس‌جمهوری به استان یزد باید زمینه استفاده از کمک‌های دولت برای بهره‌برداری از مزیت‌های شهرستان‌های مختلف فراهم شود.
اخبار ویژه
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از ورود قطار گردشگری عقاب طلایی به یزد خبر داد.
فرماندار بافق گفت: پس از ۴۰ سال انتظار اهالی دهستان سبزدشت، عملیات اجرایی ساخت جاده سیروس‌آباد با پیش‌بینی هزینه ۴۰ میلیارد تومان آغاز شد.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: پناهگاه سگ‌های بی‌صاحب یزد با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تا 2 ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مسئول ستاد مردمی عتبات عالیات یزد گفت: فعالیت ۳۶ موکب استان از شهر نجف به کربلا به منظور ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین حسینیع بدون هیچ مشکلی و به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.
​​​​​​​معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: زاینده‌رود به ورودی تالاب بین‌المللی گاوخونی رسید.

سنگینی پروژه‌های نیمه‌تمام بر دوش اصفهان

در کشور ۵ هزار طرح ملی و ۶۵ هزار طرح استانی نیمه‌تمام وجود دارد که سهم استان اصفهان ۳ هزار طرح است
صف طرح‌های عمرانی در دست ساخت دراز است و چشم‌ها در انتظار پروژه‌های پرآب و تابی که تا یکی- دو دهه گذشته قرار بود مشکلی از حمل و نقل یا بحران آب را در استان اصفهان حل کنند، اما امروز پروژه‌های نیمه‌تمامی خوانده می‌شوند که در نبود بودجه میلیاردی دولت، ساختمان یا طرح و نقشه‌های قدیمی‌شان در سراشیبی فرسودگی افتاده است.
بار ترافیک خیابان طالقانی کم می‌شود

بار ترافیک خیابان طالقانی کم می‌شود

شهردار اصفهان گفت: با همکاری پلیس اصفهان در حال چاره‌اندیشی برای رفع معضل ترافیک بسیار بالای خیابان طالقانی اصفهان هستیم.
این شهر جایی برای عابران پیاده ندارد

این شهر جایی برای عابران پیاده ندارد

طی 6 ماه اول سال جاری در مجموع ۱۹ عابر پیاده در یزد فوت شدند
«انسان‌محوری» در حالی شعار شورای شهر یزد است که عابران پیاده هنوز جایی در این شهر ندارند و آمار قربانیان تصادفات شهری که بیشترین آنها کودکان و سالمندان هستند، گواهی بر این ادعاست.

خطر در پیست دوچرخه‌سواری فرخ‌شهر

ورزش
پیست دوچرخه‌سواری فرخ‌شهر در پایین‌دست تپه نورالشهدای این شهر احداث شده و این پروژه حدود یک ماه پیش به بهره‌برداری رسیده است.
PDF یکشنبه 21 مهر 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: نرخ بیکاری این استان در تابستان امسال براساس برآورد نقطه‌ای 9/13 درصد اعلام شد.
مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۱۲۰ تن محصول پسته در این استان تولید شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آماده شدن فضای نمایشگاه سراسری کتاب شهرکرد گفت: امسال در نمایشگاه کتاب ناشران ایران در شهرکرد ۴۰۰ ناشر حضور دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با مطلوب ارزیابی کردن روند ساخت خانه جوان شهرکرد گفت: این ساختمان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.