55
دو شنبه 8 مهر 1398
شماره 7772
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آخرین تصمیمات درباره زاینده‌رود

در استان اصفهان
معاون شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: براساس آخرین تصمیم، برنامه نهایی برای جریان زاینده‌رود در غرب اصفهان ۱۰ مهرماه و برای شرق اصفهان ۱۲ مهرماه خواهد بود.
اخبار ویژه
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به نرخ بیکاری 9/13 درصدی در این استان، بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی اشتغال و بیکاری با هدف تسهیل در فرآیند شناخت عرضه و تقاضای کار در استان تاکید کرد.
کارشناس مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و حیوان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: هاری از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان است
عملیات ساخت نخستین سرای امید چهارمحال و بختیاری در فرادنبه شهرستان بروجن به عنوان چهل و هفتمین سرای امید کشور آغاز شد.
مدیرکل روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی سامانه جامع روابط کار در 15 استان کشور خبر داد و گفت: این سامانه به‌منظور ثبت درخواست شکایات و رسیدگی به پرونده‌های اختلاف حوزه کارگری و کارفرمایی ایجاد شده است.
نزدیک به دو دهه پیش، در دل بافت تاریخی یزد، کلنگ پروژه‌ای به زمین خورد که قرار بود بزرگ‌ترین کتابخانه یزد و به عبارتی کتابخانه مرکزی یزد با استانداردهای مورد نیاز چنین کتابخانه‌ای باشد.

بی‌رغبتی کشاورزان اصفهانی  به فروش تضمینی گندم

کارشناس زراعت گندم: پایین بودن قیمت، مهم‌ترین دلیل نارضایتی تولید‌کنندگان از فروش محصول گندم به دولت است
کشاورزی
باد و باران موافق، امسال آب رفته را به جوی برگرداند، مزارع غله پایین‌دست را سیراب کرد و تا پایان تابستان بیش از 310 هزار تن گندم در استان اصفهان برداشت شد اما یک سوم این محصول، نصیب واسطه‌هایی شد که دست به نقد سراغ
مسجد جامع شهرکرد در محاصره ترافیک

مسجد جامع شهرکرد در محاصره ترافیک

سنگینی ترافیک و پارک خودروها در پیاده‌راه جوار مسجد باعث ایجاد ترک و نشست در دیوارهای این بنای تاریخی شده است
رئیس هیات امنای مسجد جامع شهرکرد گفت: سنگینی بار ترافیک شهری باعث تهدید بنای این مسجد تاریخی در مرکز چهارمحال و بختیاری شده است.

چهارباغ برای ویلچرنشینان هموار شد

مدیر پروژه چهارباغ گفت: بیشتر مسیرهای چهارباغ در دو تا سه هفته گذشته برای عبور افراد معلول و توان‌خواه اصلاح فنی شد.
شهر اصفهان در مسیر تقویت زیست‌پذیری فرهنگی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان با تاکید بر این‌که زیست‌پذیری فرهنگی مقوله بسیار مهم‌تری نسبت به‌ زیست‌پذیری اجتماعی است، گفت: باید تلاش کرد شهری زیست‌پذیر و مناسب برای زندگی مردم فراهم کنیم.

گردشگری؛ نسخه شفابخش مشکل بیکاری در یزد

گردشگری
استاندار یزد گردشگری را یکی از اولویت‌های توسعه این استان برشمرد و از این صنعت به عنوان نسخه شفابخش برای اشتغال قشر وسیعی از بیکاران این استان یاد کرد.

بخش‌های تخریب شده نارین قلعه   مرمت شد

میراث
بخش‌های تخریب شده نارین قلعه میبد که بر اثر عوامل محیطی و انسانی تخریب شده بود، مرمت شد.
PDF دوشنبه 8 مهر 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
استاندار اصفهان با اشاره به این‌که ما در آستانه فصل سرما هستیم، گفت: به دلیل بروز اینورژنوارونگی در این فصل در اصفهان آلودگی هوا را خواهیم داشت که ۷۵ درصد آلاینده‌ها به دلیل خودروها و سوخت فسیلی و مصارف خانگی پدیدار می‌شود.