54
یکشنبه 31 شهریور 1398
شماره 7765
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سازمان فرهنگی شهرداری یزد ۳۴ طرح عمرانی نیمه‌تمام دارد

در استان یزد
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد گفت: ۳۴ طرح عمرانی نیمه‌تمام توسط این سازمان در دست اجراست و امسال برای این طرح‌ها ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
اخبار ویژه
پایانه‌های بار هواییکارگو ترمینال فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با حضور وزرای راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسید.
معاون هماهنگی و امور جوانان یزد از افزایش جمعیت بیکار براساس پژوهش‌های صورت گرفته تا سال 1406 خبر داد و گفت: توانمندسازی جوانان اولویت جدی اشتغال‌زایی در اداره کل ورزش و جوانان است.
جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، بعد از جنگ آمریکا و ویتنام، طولانی‌ترین و سخت‌ترین جنگ فرسایشی در طول تاریخ بود
پس از نیم سالی رویایی، پاییز سرنوشت‌ساز برای زاینده‌رود از راه رسید، فصلی که میزان بارش و سیراب شدن سد زاینده‌رود، می‌تواند زندگی یا مرگ رودخانه‌ای را رقم بزند که همه برنامه‌ها برای بازگشت آن به جمع رودخانه‌های دائمی کشور تاکنون روی کاغذ مانده است.

8 سال حماسه عاشقانه

یک دهم شهدای هشت سال دفاع مقدس از استان اصفهان هستند/39 برنامه شاخص در بزرگداشت سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس در استان یزد برگزار می‌شود/ اجرای۱۱۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در بام ایران
پرونده
39 سال از آن روزها می‌گذرد؛ از آن روزهایی که فاصله خاک تا بهشت یک میدان مین بود و اصفهانی‌ها در کنار رزمندگانی از سایر استان‌ها با خط‌شکنی وجب به وجب خاک اشغال شده را پس می‌گرفتند و خاکریزها بوی بهشت می‌داد.
سفر به قلب سرزمین بختیاری

سفر به قلب سرزمین بختیاری

چهارمحال و بختیاری منطقه‌ای است که ناشناخته‌های فراوانی دارد و مقصدی جذاب برای سفری کوتاه در آخرین روزهای تابستان خواهد بود
مناطق کمتر شناخته‌ شده استان چهارمحال و بختیاری با طبیعت بکر و معماری منحصربه‌فرد مقاصد جذابی هستند که می‌توانید با آنها آشنا شوید و سفری یک‌روزه در قلب مشروطیت را تجربه کنید.
محدود‌سازی بوم‌گردی در برخی محله‌های یزد

محدود‌سازی بوم‌گردی در برخی محله‌های یزد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری یزد با بیان این‌که بومگردی‌های استان در زمینه تولید فرهنگ بسیار عملکرد خوبی دارند، گفت: در برخی از محلات مانند بازار نو، مسجد جامع و فهادان به علت تکمیل ظرفیت‌ مورد نیاز، مجوز ایجاد بوم‌گردی صادر نمی‌شود.

میزبانی میبد از جشنواره تئاتر استان

در استان یزد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد گفت: در هفته پایانی آبان ماه امسال، این شهر با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد میزبان بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان است.
PDF یکشنبه 31 شهریور 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با تاکید بر این‌که تمام پزشکان باید تا پایان شهریور ماه به نصب دستگاه پوز و اتصال آن به سامانه امور مالیاتی اقدام کنند و این مهلت تمدید نمی‌شود
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد گفت: قلعه تاریخی وزیر روستای رکن‌آباد میبد در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید