55
سه شنبه 26 شهریور 1398
شماره 7761
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

افتتاح ساختمان پلیس گردشگری دریزد

پلیس
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان استقرار پلیس توریسم در بافت تاریخی یزد در هفته اول مهرماه گفت: این مکان با اعتباری بالغ بر 2هزار میلیون ریال بهره‌برداری خواهد شد.
اخبار ویژه
با راه‌یابی 3 ورزشکار از شهرکرد به المپیک 2020 توکیو، این شهرستان لقب المپیکی‌ترین شهر کشور را به خود اختصاص داده است.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به تلاش‌ در سطح نواحی و مناطق استان برای جبران ۱۵ هزار کسری نیروی انسانی در مدارس خبر داد
فرمانده انتظامی اصفهان از افزایش ۳۰ درصدی حضور نیروهای پلیس در جاده‌ها و مسیرهای برون‌شهری و درون‌شهری استان با توجه به ترددهای پایانی سفرهای تابستانی خبر داد
فرماندار یزد گفت: علت ایجاد کانون پشه در شهرهای شاهدیه و زارچ استفاده کم از پساب تصفیه‌خانه مرکز استان از سوی برخی واحدهای تولیدی، صنعتی و فضای سبز است که از لحاظ زیست‌محیطی چالش‌هایی را برای شهروندان ایجاد کرده است.
اصفهان با اقلیم خشک از جمله استان‌هایی است که با کاهش بارندگی روبه‌رو بوده و این استان را در معرض تنش آبی قرار داده است

شهری که با عابران پیاده راه‌ نمی‌آید

عضو شورای شهر:‌یکی از اصلی‌ترین محورهای برنامه‌های شورای پنجم شهر یزد، پیاده‌محوری و انسان‌محوری است
شهری
پیاده‌محوری و انسان‌محوری یکی از شعارهای شورای پنجم شهر یزد است، اما این شعار به دلایل مختلف از جمله ضعف شدید در حمل‌ونقل عمومی، محقق نشده و پیاده‌ها هنوز جایی در شهر ندارند.
سهم عشایر بام ایران از تسهیلات اشتغال

سهم عشایر بام ایران از تسهیلات اشتغال

استاندار: اعتبارات عمرانی امور عشایر استان از ۲ سال گذشته تاکنون بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است
رئیس سازمان امور عشایر ایران با اشاره به تسهیلات پرداختی به این قشر، از پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به اشتغال عشایر خبر داد.
پروژه‌های عمرانی اصفهان روی ریل پیشرفت

پروژه‌های عمرانی اصفهان روی ریل پیشرفت

شهردار اصفهان با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان گفت: پروژه‌های عمرانی شهر در مسیر پیشرفت قابل قبولی قرار گرفته و هر جای شهر را نگاه کنیم پروژه‌ای در حال اجراست

خداحافظی با مدارس خشتی و بخاری‌های نفتی

در استان
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد اعلام کرد: این استان در سال تحصیلی جدید، مدارس خشت و گلی نخواهد داشت و همه بخاری‌های نفتی هم در سال تحصیلی پیش رو جمع‌آوری می‌شود.
PDF سه‌شنبه 26 شهریور 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ابلاغی از شهرداران استان خواست در راستای کاهش تخلفات ساختمانی و ساخت‌وسازهای بدون پروانه برای زمین‌های دارای مالکیت مشاع، پروانه ساخت صادر کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر مهریز گفت: «احمد آخوندی» با ارسال نامه‌ای به این نهاد استعفای خود را از مسئولیت شهرداری مرکز این شهرستان اعلام کرد