54
یکشنبه 24 شهریور 1398
شماره 7759
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مانور بازگشایی مدارس برگزار شد

در استان چهارمحال و بختیاری
مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری از برگزاری مانور بازگشایی مدارس سراسر استان خبرداد.
اخبار ویژه
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: 2 خانه جوان در 2 شهرستان چهارمحال‌و‌بختیاری در حال احداث است
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: رقابت‌های کشوری تنیس با حضور ۱۶۰ ورزشکار در شهرکرد در حال برگزاری است
چه لزومی دارد یک روستایی وقتی کار اداری دارد، حدود 190 کیلومتر را طی کند تا فقط یک امضا و موافقنامه دریافت کند؟ آن هم در حالی که ممکن است کارشناس مربوطه در همان زمان به مرخصی رفته باشد!

بی‌مهری بازار در آستانه مهر

مغازه‌های لوازم‌التحریر اصفهان به دلیل افزایش 300 درصدی نرخ‌ها،  امسال شلوغ نیستند/قیمت نوشت‌افزار در بازار استان از 20 تا 100 درصد افزایش یافته است/قیمت‌ها در بازار نوشت‌افزار چهارمحال و بختیاری افزایش 100 درصدی داشته است
اصفهان- یزد- چهارمحال  و بختیاری
​​​​​​​  بازار لوازم‌التحریر اصفهان در آستانه آغاز سال تحصیلی، انگار وضعیتی متفاوت با سال‌های گذشته دارد، به ‌طوری‌که هنوز رونق چندانی در این بازار مشاهده نمی‌شود. کاملاً واضح است چنین وضعیتی در این بخش و دیگر بازارهای مرتبط با دانش‌آموزان در این برهه از سال، معنایی جز افزایش قیمت‌ها و کاهش توان مالی خانواده‌ها ندارد.

ورودی بافت تاریخی یزد تغییر می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر یزد از تغییر ورودی بافت تاریخی خبر داد و گفت: ورود به بافت تاریخی به سمت خیابان سید گلسرخ هدایت می‌شود زیرا از پارکینگ‌های خوبی بهره‌مند است.

بیشترین خسارت بی‌آبی در روستاهای تفت

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: شهرستان تفت و روستاهای آن بیشترین میزان خسارت بی‌آبی و خشکسالی در استان را متحمل شده‌اند و این امر مهاجرت‌های بی‌رویه را نیز به دنبال داشته است.
شهر اصفهان در آستانه تحولی بزرگ
شهر اصفهان در آستانه تحولی بزرگ
شهردار اصفهان گفت: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان پس از افتتاح می‌تواند تحول بسیار خوبی در جهت حمایت از تولیدکنندگان، اشتغال، کارآفرینی و رونق اقتصادی در شهر باشد.

اجرای طرح «یک گلخانه برای هر روستا» در اصفهان

در استان اصفهان
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار روستایی طرح «یک گلخانه برای هر روستا» در استان اجرا و وام‌های کم‌بهره به متقاضیان داده می‌شود.